2015年11月5日星期四

我回來啦

我回來啦,11天東北賞楓之旅,話咁快就完,
天氣真的不似預期,是超好天氣呀,
只有一、兩天下大雨及天陰,
亦不影響到我行程,
剛好這兩天是行街濕平,
去影相時全是超好天,
各個點差不多全是紅葉見傾,
見到最美最美的紅葉,心情十分愉快,
影左好多好多相,
相片會盡快上載和大家分享﹗



  十和田休屋

奧入瀨溪流

                                                        奧入瀨溪流

                                              奧入瀨溪流
奧入瀨溪流
                                             


青森展望台

秋田千秋公園

秋田內陸線

秋田內陸線

角館
角館
                                           
  鳴子峽
鳴子峽

鳴子峽

原宿代代木公園





26 則留言:

  1. 暢遊日本,金黃色的浪漫

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去的點,是黃葉比較多,紅葉反而好少,有陽光黃葉變成金色,非常之美﹗

      刪除
  2. Welcome back!無遲無早時間啱啱好,七彩繽紛的葉子,好靚!
    去年我乘坐的內陸火車,也是由這站出發,沿途風光超美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時天氣預計會遲有紅葉,但估吾到今次竟然去得合時,各個地方都是見傾,簡直超開心,我開始簡相,真係越睇越興奮,十分回味呀﹗

      刪除
  3. 嘩, d相影得好靚呀 ! 期待更多靚相睇......

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣好有陽光,DC仔都影得特別靚﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 全紅是靚,但都不及多點色彩靚,黃色有陽光照射,簡直金光閃閃﹗

      刪除
  5. 嘩~~~真係好靚呀)))))
    超金黃.....我都感覺到你影得多開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直金光閃閃,靚到我只識嘩﹗嘩﹗嘩﹗開心實在太開心﹗

      刪除
  6. 相片美不勝收, 好靚! 奧入瀨是我很喜歡的地方啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧入瀨是去東北必定要去的地方﹗

      刪除
  7. 風景如畫, 超級靚呀!
    你真是好幸運呀!
    我月中都會去京阪看紅葉, 好期待!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次真是好好運,要見的全已見到,心滿意足啦^_^京都個邊已經開始有紅葉,你都可以一樣睇到咁靚的景色,影多啲相呀﹗

      刪除
  8. 你去影到靚相我真係好開心呢~~~~~~期待你之後出blog~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到咁靚的景,大家都咁開心,好快就出blog﹗

      刪除
  9. 好金黃色的風景~超靚感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多全是見傾,睇到咁靚的景色,心滿意足﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 是鳴子峽的瀑布,襯上紅葉更加美﹗

      刪除