2015年11月22日星期日

愛在深秋 - 十和田休屋(上) Day 3

2015年10月23日晴天(第三天)

十和田湖泮休屋,可以有兩個方法到達,
由子之口坐船或最直接坐JR巴士由八戶或青森到來,
因我們住在奧入瀨就直接坐經過的JR巴士,
到十和田湖泮休屋,JR巴士由青森開出的巴士最早是7:50,來到奧入瀨要9:30,時間有點遲,
在紅葉季葉其間,有另一巴士由蔦溫泉8:20開出,
來到只是8:35,時間非常之好,
不過車費都不便宜JYP 1130($75),
乘客不多,還有大把位坐,沿途經過奧入瀨溪流,
司機叔叔會介紹呀,可惜我一句都聽不明^_^
經過美景處處,看到心情十分興奮,
但到了十和田湖泮休屋,我更加不得了,
見到紅的黃的橙的樹在周邊,當時靚到我吾識形容,
只有讚美呀,點解會有咁靚架^_^

                                     




山邊已經有好多黃葉

巴士站就在奧入瀨溪流酒店側邊的觀光物產所對面


我們坐頭班車8:35分到十和田湖



巴士經過奧入瀨溪流,司機會介紹,已經有好多黃葉啦

子之口

子之口
子之口沿路美景


到了十和田湖泮休屋





















12 則留言:

  1. 好黃金通透呀,配上太陽光線好正呀

    回覆刪除
  2. 好靚呀!!而且咁好彩遇上咁好既天氣!!!!就是不得了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好幸運呀,見到咁靚的紅葉,第二日就好大雨,我都走囉﹗

      刪除
  3. 日本的紅葉真係數一數二的.

    回覆刪除
  4. 這個深秋想必過得很浪漫.......!!

    回覆刪除
  5. bon bon你搶了我的對白,「點解會有咁靚呀?」不是該由我發問嗎?去年同一時期我也在青森,但大部份的葉子已謝了。羨慕再羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真的好幸運,最好天氣的一天,可以見到十和田湖及奧入瀨溪流,第二天就下大雨,不過有網友幾日後陰天,影到深秋的奧入瀨簡直靚到我吾識形容﹗

      刪除