2015年11月15日星期日

愛在深秋 -正式向青森、秋田、宮城,出發啦 Day 2

2015年10月22日晴天

休息了一晚,精神好好,
昨晚在東京車站順利換好五天的新幹線車票,
第二日可以遲少少起床,
第一日在機場遇到一位態度不好的票務員,
但在東京車站就遇到一位非常之熱心的票務員,
令我感受到日本人的親切,
東京車站的JR票務中心,已經更改服務時間到晚上11點,以後來東京,可以在東京車站輕鬆換票,
東京車站早上上班時間超多人,
拉住大行李要小心行,
好快就找到東北新幹線的月台,
東北我來啦﹗














 
HotelMonterey Ginza

銀座蒙特利酒店

   房間舒適,面積亦不算細




酒店大堂有小買部,天氣好好


銀座的街道好少人



五天的新幹線車票


東京車站,早上已有好多遊客拖行李




車站內有清楚指示月台,早上上班時間好多人,站內有好多手信店


車站便當花多眼亂


用JR EAST PASS在閘口有服務員,只要給他看,在PASS上蓋上日期就正式開通,不用看車票,就可拉行李入閘,去找月台啦
還有時間,去第二個月台影新幹線的車

車到啦

要排隊上車,月台有兩條隊,第一條是初發車,第二條是次發車,不要排錯及要留意車卡號,今次坐是全車指定席

清潔員好快就清潔好車廂

天氣好好呀

每卡車廂只有最尾位後有一空位放大型行李,好幸運每次坐都可以放到行李,車廂是2,3坐位

芝芝賞風景

今程只停幾個站,盛岡車站,沿途已看到好多樹都已變黃,紅

不求人的貼膠布輔助品

坐位前可以放少少行李,新幹線比坐飛機更加舒適

坐新幹線指定動作,車站便當,吉列三文治非常之好味,另一款用上三十款食材亦都好好味

車程三小時就由東京來到新青森

今次坐新幹線E5到新青森,是綠色車
Tohoku Shinkansen

JPY 17340 HKD1180



Platform 20-23

14 則留言:

  1. 5日要坐咁多車飛,係咪買左5 DAY PASS?係咪全部都有位坐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是JR EAST PASS 十四天有效期內,無限次任用五天,我坐的新幹線多數是全車指定席,所以必須要劃位,我驚無位呀,所以提早一次過劃位,其中一程我坐五能線,提早幾天劃都無位,要改行程改坐其它鐵路﹗

      刪除
  2. 可能係上班時間 , 街道很清靜 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上八點半左右,銀座的街道仍少人,但到車站就吾同啦,多人到>_<

      刪除
  3. 華~~~~好羨慕呀~~~~
    我從來未坐過新幹線架~~~~~~~搞到我都好想去東京以外既地方~~~~~
    同埋我好想食車站便當~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好羨慕你呀,去過咁多地方,重可以去到二十多天^_^車站便當款式花多眼亂﹗

      刪除
  4. ‘’新幹線比坐飛機更加舒適‘’ ―― 絕對同意^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐幾個鐘還好,長途機就辛苦啦﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 車站便當好多款式,我都要睇左好耐才選到,好味好味好好味﹗

      刪除
  6. 想問車站便當係咪喺車站的商店街內?難唔難揾的?因為車站四通八達又有幾層,怕揾得嚟趕唔切搭車呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 膳まい
      3.0·1 篇評論
      日式便當店,
      日本〒100-0005 Tōkyō-to, Chiyoda-ku, Marunouchi, 一丁目9
      位置在東京車站八重洲南口,小店是在站內,隔離有間Pensta (ペンスタ)
      ,我最喜歡這個吉列三文治,我第二次來東京車站行左好多間都搵吾到這個吉列三文治,第三次來就專登再去搵,即是只有這間膳まい是專賣的。

      刪除