2015年11月24日星期二

愛在深秋 - 十和田休屋(下) Day 3

2015年10月23日(第三天)晴天

繼續十和田湖泮休屋散策,
沿湖泮行到盡頭就是乙女像,是十和田湖的標記,
行完就要番轉頭啦,
要趕上10:20的巴士到子之口﹗

十和田湖標記乙女像










十和田湖泮休屋地圖,好清楚標示






























今次一次過見盡十和田湖全是多色彩的美景,加上好天氣,已經心滿意足啦﹗


十和田到子之口巴士 JYP610($40)




14 則留言:

  1. 風景咁靚 , 點解冇人既 ? 好清靜啊 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人架,不過吾多,絕對無人山人海出現,行得好舒服﹗

      刪除
  2. 有天鵝船仔坐呀~~~~~~~
    同圍都好靚~望到人地好心曠神怡~~~
    你d巴士時間係上網睇定係係巴士站先睇架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 天鵝船仔個日無人坐呀,行去邊到睇都咁靚,心情是十分愉快,所有巴士,新幹線及其它鐵路時間表,全部可以在網上找到,去之前全部搵齊資料﹗

      刪除
  3. 好靚嘅虹葉,日本真喺無得輸♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得日本的紅葉比韓國更加靚﹗

      刪除
  4. 我好like日本啲景點,
    真喺修飾得好靚,
    你可以話佢太唔自然,
    但佢地以美為先,
    有佢自己的觀點♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得日本的紅葉比韓國更加美,我亦都好like,還有是日本人的服務態度,是其它地方學不到﹗

      刪除
  5. 秋色十分美,真幸運呀!
    我未去過日本睇紅葉,我也覺得日本紅葉較靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會你都去日本看秋色,由其是東北的青森,秋田及宮城,全是好自然的風景,又可以行山,好適合你呀﹗

      刪除
  6. 好美的風光 , 醉人美景,又再羨慕! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 十和田湖畔休屋,比奧入瀨更加多色彩,我去得好合時,實在感到好滿足﹗

      刪除