2015年11月9日星期一

愛在深秋 - 東北紅葉出發篇Day 1-1

2015年10月21日晴天

第一次日本賞楓自由行,
和以前其它地方自由行有不同,
以往全是在旅社買套票,又不用搬酒店,
今次決定由自己全部策劃,
上致機票、酒店、交通及食宿,
現在不用出門,在家亦都訂到機票及酒店,
是多麼的容易,
早前到北海道住過好幾間溫泉旅館,覺得好寫意,
今次就安排住上幾天的溫泉旅館,
因有心儀的溫泉旅館遲遲未能放出房,
行程及住宿亦要一改再改,行程最後落實11天,
還有就是日本東北地方實在太大,隨了自駕遊最方便外,
因我們不識駕駛,只好用最快捷的交通工具新幹線,
來走上青森、宮城、秋田及岩手縣,
因有一,兩地方夾車夾時間非常之趕,
去前非常之擔心趕不到,因車站環境不熟,
還好在youtube可以找到好多地點的片,真係好有幫助,
今次選坐香港快運到東京成田機場,
我真是大鄉理,吾知東京有兩個機場(成田及羽田),
以為只得一個,就選了成田機場作為日本之旅的第一站,
香港快運UO628在13:48起飛,
比原定時間遲左約30分鐘﹗
東北紅葉等我,出發啦﹗

                                       
                                                芝芝都要打咭




                                                                芝芝和我的心情一樣興奮
           
天氣好好又是旅程美好的開始
機場開了AEON 12蚊店,有好多特式貨品
                                          今次坐點心機,春卷




                                          






                                                       日落時份有金光



    客機準時在6:30PM到達成田機場,由過關到取行好順利,約30分鐘就完成


蛋黃哥行李箱

    攞完行李出關口,就見到此標誌,坐NEX或SKYLINER都可以,我要換JR EAST PASS跟此下一層就有旅遊服務中心換票,初時只得幾人,到我換票我要一次過換五天,票務員話明天到青森所有班次都只有單人位,無所謂照換,其後換第二天五能線又無位,加上後面太多旅客,票務員要我們吾好換,之後幾天在其它站換票>_<他的態度不是很好﹗



                           我之前只得四個人換票
                           買左NEX來回票特價4000日圓到東京車站






NEX坐位寛闊,還有行李架


晚餐就在入住酒店隔離,金丸拉麵



24 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘻嘻﹗我吾會一個人去旅行,我怕黑架﹗

      刪除
  2. 佢地一般態度都好, 好少咁! 我有PASS 才會坐快車, 否則都是先坐慢車去上野

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇到態度不好的票務員,但同一日我在東京車站就遇到一位超好人的票務員,她細心地幫我劃好來緊五天的車票,有些地方又幫我查,最重要是有一難題,她好熱心地幫我們,需然到最後她都幫了,但我已好感謝她的幫忙﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 日本有好多列車都好型,新幹線就是其中﹗

      刪除
  4. 東京車站地下街係咪好多野行??
    11天真係好花時間去PLAN,又會好騰雞買唔到票,上唔到車....等等

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過今次日日大移動的旅行,有了經驗下次再去就吾煩啦,東京車站超多嘢行及買,單是買車站便當,就已經花多眼亂﹗

      刪除
  5. 12蚊店正喎 , 可以出住少少血先.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅客就好受啦,買到平嘢上機,香港人就吾會買﹗

      刪除
    2. 今次玩得好開心呀﹗

      刪除
  6. 我有時都覺係機場賣車飛哥d有時無咩禮貌~~~~~
    下...又要再去其他車站換?!?!?乜咁架都唔幫你解決問題既!!!
    好緊張呀日本團出發喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇到態度不好的票務員,但同一日我在東京車站就遇到一位超好人的票務員,她細心地幫我劃好來緊五天的車票,有些地方又幫我查,最重要是有一難題,她好熱心地幫我們,需然到最後她都幫了,但我已好感謝她的幫忙﹗

      刪除
    2. 真係好喇~~~好彩遇到個好既~如果唔係...第一次要搭多新幹線又無位.....我會好沮喪...

      刪除
    3. 如在機場劃好所有車票就吾使煩啦,不過遇到一個非常之盡責的日本人,令我再一次對日本留下一個非常之好的印像﹗

      刪除
  7. 飛機機門寫上點心名,第一次見啊~~~哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間航空公司有三架飛機是點心名,分別是「燒賣」和「蝦餃」及「春卷」﹗

      刪除
  8. 蛋黃哥行李箱係咪你㗎?^^

    回覆刪除
  9. 自遊行真好,不受團隊時間限制,可以自由拍攝.

    回覆刪除