2015年10月21日星期三

愛在深秋 - 戀戀東北

第一次自由行全是自己計劃,
由訂機票、酒店及交通,全不經旅行社,
原來這樣真的好有挑戰,差不多每一晚都要搬酒店,
又要計劃接上的交通,行程一改再改,
酒店亦是一樣,只有一個地方改不到,
只因我第一時就訂下此酒店,
今次會到青森、秋田、宮城欣賞紅葉美景,
可惜天氣不似預期,
希望這個網站預測有點不準啦,
紅葉等我呀﹗



22 則留言:

  1. 一切順利 , 旅途愉快啊 !!

    回覆刪除
  2. weathernews d 料好update架~我兩次睇櫻花都係靠佢完成

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣不似預期差,去影相時超級好天氣,陽光燦爛伴我行,落大雨時我就去行街,全見到最美的紅葉﹗

      刪除
  3. 紅葉一定會等埋你ge, 晴天陰天間中有陽光都是拍攝好時機, 玩得開心d la. 我去韓國都無搵旅行社, 坐定定係屋企上網訂晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅葉真係等埋我,去影相時超級好天氣,陽光燦爛伴我行,落大雨時我就去行街,旅程全見到最美的紅葉﹗

      刪除
  4. 一手包辦......真係好煩惱
    但去到就咩都值得^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 全是自己一手包辨,真係好值得架,第一次在日本自由行,初時在東京車站,比個車站嚇親我,站實在太大啦,需然已搵足資料,但都有排搵要去的車站台,重有是車站超級多人呀>_<

      刪除
  5. 都幾凍下喎,可能見到雪景呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無想像中咁凍,只是有一,兩日大風到,好似香港八號風球一樣大風﹗

      刪除
  6. 係呀一手包辦真係好多野諗~~~~~不過去得順利時又會覺得好有成功感~~~hehe~~~
    希望你睇到靚靚紅葉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時有點不順,之後全是預計之內,今次見到最美的紅葉,是超級開心呀﹗

      刪除
    2. 去完旅行番黎喇~~~一定玩得好好好好好開心!!!!等你出blog~~等我見識下紅葉~~我未睇過~~~~

      刪除
  7. 去得多幾次就無問題的........玩得開心啲呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時有點不順,之後全是預計之內,今次見到最美的紅葉,是超級開心呀﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 影左好多相,我會盡快上載啦﹗

      刪除
    2. 自己一手包辦所有野雖然有啲辛苦,但過程很滿足同去完後很久印象都會好深刻的

      刪除
    3. 今次玩得好滿足,去前搜集了足夠資料,好多轉車站都可以好清楚搵到,玩完回來好回味旅程﹗

      刪除
  9. 可以自己一個人搞掂,真係好....

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算一人或多人的旅程,全可在網上搞掂,只要有一枱電腦就可以﹗

      刪除