2008年12月13日星期六

2008-10-18 內蒙古、額濟納旗 第七天

天未光又要準備好影日出的行裝天氣好凍, 地點紅敦子峽谷影日出,但峽谷


深沒有地方上到高地,改去另一峽谷影日出,我跟著團友們一起慢慢上到


一高地,不過前景峽谷太過平坦,唯有再轉過方向影啦,今早好凍冇辦法


為了影相都要忍受,太陽還未出來週邊已有紅霞,當太陽初升那種光芒


真係難以形容,總之好靚啦,之後小雲在地上找些甚麼似的,原來是發現


到發菜呀,我都係第一次見到發菜的真身,真係難得一見,之後回到車上


享用早餐,有麵包及朱古力醬好好味,再加上一杯熱咖啡我覺得


真是太好味啦


好快去就要去紅敦子峽谷,在途中竟然見到一大群羊,我們團友一起落車


去影羊啦,我和部份團友離開大隊,走入小山中和羊群近距離接觸,


在小山上見到羊群走呀走,重有D羊會不停地打交添,後來我和幾位團友


再走入小坑內再和羊群有更近距離,前面重有小草遮住我們吾好比D


見到我地,此時我覺得自己真係好似戰地記者一樣咁去影相架,


經過一輪終於大家都有滿意的收穫,最後我重影到個牧羊姑娘,


她的笑容笑得非常之愉快及甜美,紅敦子峽谷兩邊山都很高及直,


泥土全是赤紅色加上陽光照射顯得特別紅,天空上全是藍天,在此逛


逛拍拍好快又到中午,食過午飯後又要趕車程,話咁快天黑就到了目的地


阿拉善左旗,早前小雲和我們商量決定今晚晚餐退回每人三十元,


咁我們的晚餐就可以各自搵食,一定要試下當地特式風味餐,


我和團友們選定了一間小餐廳,有客人入到小餐廳老闆話吾做生意啦,


緊係啦我們十個人好似包左成間餐廳咁,老闆都不知幾咁開心招呼我們,


叫了好多樣食物不知幾好味,都不過每人約二十蚊都吾使好抵呀,


今天是旅程最後一天,明天就要返香港,各團友都盡情一番,


回到酒店就要收拾所有行裝,真係有d吾捨得咁快又玩完。

















 


沒有留言:

發佈留言