2013年10月21日星期一

沙巴 - 第一天美麗的日落


2013年9月19日晴天

第一次自由行,由籌備到出發不足有一個月時間,初時還想跟團,到後來在網上搜集資料,知到沙巴好細,自由行都好方便,就決定試試自由行,因時間不夠,想買平價機票又無我份啦,日期選定中秋節機票有,又要搵酒店,因吾想太趕,又想在酒店多點時間,五星級渡假酒店就最好,沙巴數得出五星酒店不出十間,在市中心又好似沒有渡假feel,網上已經訂吾到幾間渡假酒店,只好在旅社買package,在網上睇到安運做promotion,原來又是以平來吸引,到上去問又話要落訂才可問有無房,這間無不如加錢找另一間,結果拖了四,五天不停email才回覆幾間酒店都無房,結果在另一間旅社訂到其中一間,算吧價錢貴左少少,但係又可跟期出發都吾緊要,最主要是這間旅社售後服務吾錯,因我回程前一天,遇著超強颱風天兔影響,旅社職員whatsapp通知我香港機場情況,幸好颱風沒有影響到我回港,只是遲了幾個鐘,我對專業旅運留下幾好的印像,今次旅程吾錯,沒有在網上講怎樣吾值,又貴又吾好的情況,酒店更加吾錯,好啦,旅程即將開始,第一天就遇到美麗的火燒雲日落,為我旅程展開一連五天的愉快的開始。

美麗的火燒雲日落

天氣預測有雨,又要帶晴天娃娃去旅行,今次幾天都算好天,晴天娃娃又成功啦

香港快運航空

去旅行當然要對自己好啦,要吃一頓豐富的早餐

在網上辨理登機証,打印出來就可以,寄行李好快

Marie又要一齊去旅行
沙巴郊區
沙巴外島
機場外觀

細少的機場,出入都是同一層
由此出口到入境大堂
因為行錯路才找到入境大堂,所以最後旅客走晒,只剩下.....只有兩、三條行李輸送帶

在入境大堂地下,在此可以買到當地電話咭

要換少少馬幣坐車出市區
這間找換店匯率比隔離間高
好少公共車、只好坐的士去酒店,要買票才可上的士,講出你要去的地方就會知到車費幾多,全部是統一收費

到我們住的酒店馬幣30=hk $75.00,

由機場到酒店只需要車程15分鏡鐘

到了酒店好快就可以攞到房,酒店會另 一篇詳細介紹,休息了一陣,就坐酒店
shuttle bus出區,shuttle bus要預先買票,每位馬幣3.00,每隔一小時一班車,出市區大約15分鐘,分四個站上落客,回程不用收費






在市中心沿岸都可以睇到日落,當天其實沒有太陽又厚雲,但係日落就有好大驚喜,第一日就睇到如此震撼的日落,整個天空都是火燒雲,連身邊飲緊嘢的外藉遊客都不停影相,實在太靚啦
睇完日落,就行去找今晚晚飯地點大茄來海鮮飯店,七點多鐘已經全場滿座,原來這裏不設攞票等位,要企係枱邊等位,你見到食客食到一半就要企係到等位,天氣又熱坐在露天街邊食飯,網上食評都話好平好抵食,但係我就覺得吾掂,價錢吾算平,味道吾得,椒鹽瀨尿蝦肉是梅的,重要差不多$200港幣,奶油老虎蝦就幾好味,其餘味道都是麻麻
當地特式菜樹仔菜,好硬,吾好食
瀨尿蝦肉是梅


蟹好咸
這餐又貴又吾好食,價錢拍得住西貢
食完沿路行,找回上車地點,明天就要出海玩浮潛












51 則留言:

  1. 你回程係米星期一,班機delay三個鐘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,全對呀,我相信我在機上見到個位MR.YIU一定是你啦,我當時不是太肯定,無論樣貎及身形都好似,加上名片是YIU,嘻嘻,我吾記得你英文名添,最吾肯定是個位先生無戴眼鏡,我又怕瘀吾錦咁唐突問你,我其實都想問你好耐,哈哈,個日班機飛左三次都好趕,估吾到咁樣可以遇到你﹗

      刪除
    2. 我果日比人Call Out, 不過知你去沙巴,有預感見到你!

      刪除
    3. 哈哈,真係有綠,可能還有下一次見到你我^_^

      刪除
  2. 食物不太好,但夕陽好美啊。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間飯店好多人都話好吃,評語都話好,我就覺得麻麻,之後去另一間海鮮飯店,比這間更加好,還有更多沙巴美食,往後幾篇都有介紹,我去了五天,差不多每天都看日落,還有兩個日出,好方便,只要打開窗簾就影到日出﹗

      刪除
  3. 個黃昏日落都唔錯呀, 雖然雲多 , 但係都好靚.
    餐海鮮你講到咁差 , 咁~~~ 食完有無覺得自己大出血呀 ?? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去了五天,差不多每天都看日落,還有兩個日出,好方便,只要打開窗簾就影到日出,這間飯店標榜平靚正,食左五百多元不是太平,最主要是吾新鮮的海鮮才會梅,個碟嘢要二百元吾值,只有個奶油老虎蝦算吾錯,第二日去左另一間,比這間好好多,還有更多沙巴美食介紹,記得捧場﹗

      刪除
  4. 火燒雲靚到不得了呀! 粉紅色咁樣喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,上面幾張日落相是用手機拍攝,現場睇更加靚,只是在手機用了陰天模式拍攝,色彩更加紅更加靚﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 我去了五天,差不多每天都留了時間拍攝日落,還影了兩個日出,好方便,只要打開窗簾就影到日出﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實沙巴來來去去都是去個幾個點,,山長水遠坐來回四個多鐘車程,只去神山下的公園睇睇展覽介紹神山,行行公園內的吊橋食一個午餐,咁就無左四、五佰元,不是太值,只玩了浮潛,下一篇就是浮潛﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 第一天我就好幸運見到咁震撼的日落﹗

      刪除
  8. Marie次次都有份去旅行,真開心
    外地的日落真係特別靚,好多變化

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,外地的日落好似比香港靚好多,MARIE成日都陪我去旅行,不過我有時都會冷落左佢﹗

      刪除
  9. The pink sky of KK is really beautiful. It is surprising that 大茄來海鮮飯店 is not that good now.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在沙巴每天都留了時間影日落,嘆住凍飲都不知幾正, 大茄來標榜平靚正,可惜我真身試過真係麻麻,之後再試過另一間,比這間更加好﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 沙巴好多時都有平機票,如買到去玩玩幾日啦﹗

      刪除
  11. 美麗的地方和美麗的日落

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴玩得的地方不是太多,只想休息幾日,游吓水食吓嘢都吾錯,最好就是睇個正日落

      刪除
  12. 回覆
    1. 真好彩第一天就可遇上美麗的日落,

      刪除
  13. 個日落橙紅色!好鬼靚呀!
    而家沙巴啲嘢真喺好貴!
    仲有劏客情況出現!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇更加靚,我用了手機內陰天模式拍攝,顏色更加紅及鮮,靚上加靚,在沙巴閒閒地玩一個自費項目都要四、五百元,如玩兩、三個就要千多二千元,真係有點喇利及吾值,今次我只玩了浮潛,自己買票出海連租浮潛用具,都只需二百元左右,足足平左一半有多,當然咁平緊係無得食啦﹗

      刪除
  14. 搬了家第一次探訪!你好嗎?拍多D靚相!我仲未搬好!

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 自由行好方便,平貴都有,如買到特價機票更加抵﹗

      刪除
  16. 火燒雲真係好靚 , 第一日就見到咁靚嘅景色 , 相信呢個旅程一定好難忘呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,第一次自由行當然有好多嘢都好難忘﹗

      刪除
  17. Bonnie,一到埗就看到這樣的美景日落,相信你一定好開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直開心到不得了,往後幾天都有看日落,但沒有這天咁震撼﹗

      刪除
  18. 嘩!...火燒雲日落+萬里浮雲,真係勁靚呀!...等睇出海玩浮潛相呀!.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直開心到不得了,往後幾天都有看日落,但沒有這天咁震撼,浮潛好少魚呀,剛剛出左BLOG﹗

      刪除
  19. 火燒雲好靚呀!會唔會post酒店環境和設施的相,比我哋D網友們參考下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一日就見到咁震撼的日落,開心到不得了,會另出一篇詳細介紹酒店﹗

      刪除
  20. 飛機相好正...你真係四處見靚日落

    回覆刪除
  21. 我的同事又係book左機票去沙巴&睇海龜,最後都係打風,乜都吹散晒啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較幸運,只是遲了少少回香港,如我早一天回港,就要瞓機場啦﹗

      刪除
  22. 火燒雲超級靚,補返食物麻麻哋條數啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好有驚喜,第一天就可以見到咁靚的日落﹗

      刪除
  23. 咦!沙巴機場航站樓好似正咗好多!是最近落成嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時落成我吾知,只知大樓分兩部份,如坐廉航asialine是另一邊客運大樓,聽聞個邊入境人員效率好慢,個邊有好多飛機上落﹗

      刪除
  24. 天空真係好紅,似我第一日見到的,我最後一日都去左大茄食海鮮。

    回覆刪除