2013年10月7日星期一

迪士尼黑色世界

2013年9月14日晴天
迪士尼萬聖節主題黑色世界, 今年多間公司以同一天參與優先試玩,我亦有幸可以優惠價錢參與,不過園內萬聖節氣氛只有夜晚才有,日間就如平時一樣,另加多兩間鬼屋,鬼屋裝飾美觀,不過講到嚇人就吾係好得,我咁細胆玩完都吾驚﹗

















搵到我啦






























26 則留言:

  1. 喔! 你好似好早就入左去咁 bor? 可以日光日白影咁多相, 反而夜晚就無乜 , 我下午4點先入得場, 去唔到幾多地方ar, 果隻大頭 B 我都無影 , 因為是好似你咁天未黑就經過, 見佢唔好睇就無影 lu, 如果在夜晚見到佢我應該會影佢個恐怖樣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和你一樣是4點入去,玩到最後11點才走人,因為好多個land我都去過好多次,一入到去就去玩最新的遊戲及影相,黑麻麻好難影到相,果隻大頭B日夜我都有影,話時話黑麻麻見到佢,又真係幾得人驚架﹗

      刪除
  2. 我怕黑 , 所以Halloween的活動一般都不敢參與 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 迪迪尼驚嚇不及海水公園,所以我可以入去玩,海水公園個啲好恐布,我怕怕﹗

      刪除
  3. 迪迪尼的黃昏好靚, 第一張和蝙蝠那張好正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這天日落有好多彩霞,在正門個邊重紅呀﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,所以要應吓節,放啲Halloween相﹗

      刪除
  5. 妳要錢入架?我以為妳公司包場tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司包場名額只有幾佰名還要抽籤,我好幸運是朋友仔帶我入去,費用要$200,由下午四點到十一點﹗

      刪除
  6. D相影得好靚~藍天白雲,加上個景又colourful :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日天氣好熱好猛太陽,四點鐘入去,第一時間去影相,黑麻麻好難影﹗

      刪除
  7. 迪士尼靚~靚~靚.
    .特別入口個嘖水池影得好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 迪迪尼好多景都好靚,每次入去都吾少相﹗

      刪除
  8. 可以影埋日落同煙花都唔錯喎.

    回覆刪除
  9. 我都好多年冇玩黑色世界lu,以前讀書時有annual pass,可以成日都去玩,當時仲係阿Jack做主角~

    回覆刪除
  10. 影得好靚,好想去玩一趟。

    回覆刪除
  11. 日與夜....感覺真係好唔同
    影得好靚,一D都唔驚

    回覆刪除
  12. 妳很大膽喎, 似是多采多姿.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的胆子好細,迪迪尼才適合我玩﹗

      刪除