2013年10月14日星期一

成功滙入blogspot

好開心成功匯入全部yahoo blog一篇都沒有少,只是有少部份相片及留言不見了,都沒問題,相片呎吋亦沒有超出文章外圍,就像以前一樣,位置有少少走位,要加上標籤,這些小問題,等慢慢有時間才攪,要多謝佢(我家的電腦)整整兩天不眠不休上載相片到google雲端硬碟,一萬三仟多張相,要十二小時才可上載完成,好啦,好快又要忙著寫我的沙巴之旅﹗

成功匯入763篇

Yahoo幫手搬xuite整整兩天都顯示75%
 

38 則留言:

  1. 回覆
    1. 好順利搬到新居,你間中番來探吓我呀﹗

      刪除
  2. 恭喜恭喜...我選擇部分搬遷過去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我作最壞打算是攪吾掂匯入咁多篇網誌,就全部吾攪,所有網誌留在電腦及自己記憶,重新開始,點之都幾順利,以後我會留在這裏,繼續寫我的旅遊及日落,你都要努力﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 各方面都好順利,以後會以這裏繼續寫我的旅遊及日落﹗

      刪除
  4. 我都未動手@@ 月尾前要快D 搬....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信你比我識更多電腦智識,應該好快搬到,努力﹗

      刪除
  5. 真是要多多 恭喜恭喜 , 你咁順利 , 不像我那麼當黑 , 恭喜恭喜

    回覆刪除
  6. 搬相最麻煩,時間很長。

    回覆刪除
  7. Congratulation! I will start the move later.

    回覆刪除
  8. 恭喜你順利搬家! 我還未敢動身 :( 比D貼士吖 ! 請問係咪要先往"隨意窩"才可再轉過來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算好順利,吾見了的小部份留言及相,我都吾打算攪,我是跟足blog友豆丁的指示來搬,你去下面網址睇睇,希望對你有幫助﹗

      http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

      刪除
  9. 你上載相到google drive 是用每一個folder 內的 "image"個folder 嗎? 匯入XTM file 上Blogspot 要幾耐?我自己匯入時,只見個花花圖案不停轉,幾個小時都冇反應成功, why?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯就是這個folder 內的 "image"我用了差不多十二個小時才可搬完相片,這段時間會有小視窗顯示上載了多少張相,繼續再試試吧﹗

      刪除
    2. 路人甲: 我見soldier 講[每一個FoIder。。。]我相信有機會系解壓流程出問題。在YB比你嘅Link,先下載到自己電腦,再解壓到桌面,你會見到一個FoIder,裡面有兩個Folder同4個檔案。先將個[images]Folder上载到Google Drive[雲端硬碟],再用Blogstran軟件,將MT檔轉換成XML檔,打開xml檔,將[../images/]取代成你雲端硬碟嘅Link,储存,再去Blogspot搞匯入。注意要打晒兩組驗證碼!完成!

      刪除
  10. 恭喜妳呀! 我家電腦應該負荷不了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有幾多相?我有萬多張相,才要十多個小時上載,有時間再試試啦﹗

      刪除
  11. 恭喜你成功搬完舊家 , 期待你沙巴之旅篇~!!

    回覆刪除
  12. 恭喜Bon Bon,原來我的相比妳多,網誌就比妳少.
    大家可以繼續開心寫網誌了.^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家已經搬好,可以安心寫網誌啦﹗

      刪除
  13. 回覆
    1. 你要加油呀,我搬好就可以快啲寫綱誌,我有好多存貨﹗

      刪除
  14. 恭喜恭喜.....我7000幾都整唔到,一定是我蠢,有d都放棄不搬

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都有啲相及留言吾見左,但係一篇都沒有少到,已經好順利啦,好多blog友都話上載吾到,或許再試試啦﹗

      刪除
  15. 恭喜搬家成功!我都終於完成搬家了!
    只是圖片依然不能放大,我想要日後再處理這問題了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有此情況出現,現階段吾再攪住,等有時間才處理,多謝你來探我﹗

      刪除
  16. 回覆
    1. 我是跟blog友豆丁教學,http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

      刪除
  17. 回覆
    1. 已經全部完成,可放心繼續寫我的遊記,多謝捧場﹗

      刪除
  18. 回覆
    1. 已經全部完成,可放心繼續寫我的遊記,多謝捧場﹗

      刪除