2015年2月17日星期二

維園年宵市場 - 羊年要咩有咩

2015年送馬迎羊,全香港最大的年宵市場已經開鑼,
星期六,日人多到不得了,想睇嘢就要閒日去啦,
今年年宵市場有好多手工精美的精品,
又有好多自家設計的羊羊產品,
又有引入外地的設計的羊羊特式精品,
價錢當然又是要好意頭啦,
全部都是8字尾,即是要發呀,
今年最多年花是蘭花,有花檔引入高檔的荷蘭花卉,
需然比其它花貴少少,亦都好多人買包括我,
此檔好多花都比年宵市場內其它花檔平,
而花的品種亦有不少選擇,
所以幫襯這檔的人特別多,
而售買的妹妹服務又好好,真是買得開心﹗
                                              
































已經失傳的檀香皂
                                                               



這款蘭花好貴要數仟元
                                                                                           
這款蘭花好貴要數仟元
   
我都買了這隻羊羊

最開心是買到這個價廉物美的袋,價值$20








12 則留言:

  1. 我都幾想去行下, 但又怕今晚多人啊~
    祝你羊年順利, 心想事成, 身體健康~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要不是晚上去,基本上不是太多人的,我時時吾係好多人,重可以睇到每一檔的物品,過年行吓年宵,買買年花應吓節,我都祝你羊年牛牛遠離你,身體更加健康﹗

      刪除
  2. 始終是維園年宵多嘢買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 維園是全港最大的年宵市場,當然最多嘢睇,最多嘢買﹗祝羊年事事順順利利,心想事成﹗

      刪除
  3. 我好多年無去過年宵市場,祝妳新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行年宵應節呀,我每年如不是出門旅行,都一定會去行,祝你事事順利,新年快樂,身體健康﹗

      刪除
  4. 恭喜發財、身體健康、萬事如意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝Olivian新年快樂﹗事事順利,心想事成,身體健康﹗

      刪除
  5. 新年快樂!祝你身體健康!萬事如意!
    我都有去行年宵,好多人好熱鬧 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 行年宵應節呀,去迫迫吓都幾得意,不過這幾年吾喜歡同人迫,改左日頭去,行得輕鬆買又輕鬆,我都祝你羊年事事順利,心想事成,身體健康﹗

      刪除
  6. 個袋廿蚊,都唔貴.我反而去行荃灣花市..

    回覆刪除