2015年2月25日星期三

Monchhichi陪我去影相 - 置地廣場喜羊羊

今年眾多商場羊年裝飾,我認為置地廣場的羊年裝飾是最美,簡簡單單,但色彩豐富,羊羊公仔又好得意,由2月6日至25日,遊走地廣場,一身充滿節日喜色的八彩羊群與你迎接新一年。地廣場中庭的彩羊庭園最為矚目,一群色彩繽紛的瑞羊,在雲彩光影之下,簇擁着壯麗桃花樹,象徵蓬勃多姿的豐盛羊年,我又帶同Monchhichi去影番一輯靚相先﹗



















 







站在最高處,可睇到全景,雲會升高及降低,雲會變色,好靚













14 則留言:

  1. 色彩繽紛,喜氣"羊羊",果然很有應節氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是太多色彩更加突出每隻羊羊的型能﹗

      刪除
  2. 祝你新年快樂身體健康~~~d七彩羊羊好靚呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀,祝你羊年心想事成,想個樣有個樣,繼續吃喝玩樂,我最鍾意睇你寫住重有幾多日到xxx之旅^_^

      刪除
  3. 色彩繽紛的羊羊, 很可愛 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是太多色彩更加突出每隻羊羊的型能﹗

      刪除
  4. 送上祝福..羊羊得意!
    ✿╔幸福╗♡╔快樂╗♡╔美滿╗✿
    ✿╚事事╝♡╚順心╝♡╚如意╝✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Winnie,我都祝你羊年心想事成,身體健康﹗

      刪除
  5. 嘩吓!~超多唔同顏色羊羊呀!`~好壯觀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 置地廣場是羊年眾多布置最美的一個﹗

      刪除
  6. 五顏六色嘅羊又真係幾有氣氛 , 祝羊羊羊年行好運 , 心想事成呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀﹗咁遲回覆你,吾好意思呀,我都祝圓咕碌羊年事事順意,身體健康﹗

      刪除
  7. 色彩繽紛的羊羊........我好耐沒去置地呢.之前有派件,都有去下...

    回覆刪除
    回覆
    1. 置地廣場是羊年眾多布置最美的一個﹗

      刪除