2015年2月3日星期二

懷舊酒樓蓮香居

懷舊的點心,香港已經買少見少,
蓮香居位於上環交通方便,
大部份的茶客都是上了年紀,
這裏仍然是要搭枱的,
點心全是新鮮即制熱辣辣,
吃過幾款全都好好味,
去一次未必可以試齊,要去多次呀﹗

                                        






沒有點心紙,呀姐是月用手推車推點心

懷舊灌湯餃是沒有湯的

蝦蛟一啖一隻,好味



非常好食的炸雲吞

黑椒爽肚,是懷舊點心

熱辣辣的蛋撻,咬落是盪口的

點心吾貴,無收加一

奶黃菠蘿飽,無試到




18 則留言:

  1. 原來傳統酒樓的點心都好好味~~ 有機會都想試吓~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 試啦,好正架,又吾係好貴,好值得去試﹗

      刪除
  2. 上次我都專登去試試,已經好耐冇試過呢種飲茶feel啦,比起新式茶樓有feel好多,點心都特別美味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,去試就是要找回以前舊式茶樓的風味,點心又特別好吃﹗

      刪除
  3. 蓮香居比較好食少少!
    下次去士美菲路~新興食家試下,又平/又好食.
    但係超多人等位!~注意.

    回覆刪除
  4. 我鐘意飲佢D茶同馬拉糕

    回覆刪除
  5. 依家D酒樓都好少有灌湯餃了

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算有灌湯餃是有湯的,蓮香居是舊式沒有湯裝住,初時我都以為是餃子,是媽媽講我知以前是這樣整灌湯餃﹗

      刪除
  6. 呢間一直都想試 , 不過有朋友話衛生方面麻麻 , 搞到我卻步呢~!!

    回覆刪除