2013年11月7日星期四

山頂明德抬轎比賽2013

2013年10月27日晴天

有錢出錢,無錢就出力抬轎啦,每年明德醫院在10月最後一個星期天,舉行抬轎慈善比賽,今年因為塞車,去到拍攝點,只可見到最尾的隊伍>_<









這兩位人仕遠道由韓國來港,現場所見這兩位人仕非常識攪氣氛,另到大家都好投入,聽聞他們是電視台主持
























28 則留言:

  1. 塞車 , 搞到要睇水尾 , 嗚~嗚~~ 你睇水尾我又跟你睇水尾 , 你影幾多我就睇幾多啊!
    好熱鬧 , 好好玩咁 bor.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好熱鬧,下年有機會你都去睇睇﹗

      刪除
  2. 好一個節目喎, 可惜我錯過了~ ^^ 睇你D相補數~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我好失敗遲到,只睇到少少花絮﹗

      刪除
  3. 記得上年你都有影過相比我哋睇 , 今年一樣咁精采 , 睇到我好開心呢~!!

    回覆刪除
  4. 一年一度盛事 , 值得參與 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年要預多點時間上去,就吾怕遲到,有機會你都可參與﹗

      刪除
  5. 原來有d 咁得意既活動,錯過咗 tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年有機會你去睇睇啦,可感受到熱鬧氣氛﹗

      刪除
  6. 又搞鬼~又熱鬧的比賽!.....簡直樂在其中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年有時間,你都去睇睇,感受吓熱鬧氣氛﹗

      刪除
  7. 你唔講....我都唔知有哩樣野
    個個都玩得好開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個慶典,每年都有,下年有時間去睇睇﹗

      刪除
  8. 那些氣球, 真是生色不少呀!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 如我無遲到,相信會影到更加多的特別造型﹗

      刪除