2013年11月12日星期二

沙巴 - 第三天游水、影日落、肉骨茶、喇沙(下)

2013年9月21日
在市中心逛完,就回到酒店繼續游水曬太陽,在泳池小酒吧飲一杯凍飲,真爽,之後就到海邊餐廳嘆住冰凍飲品影日落,此位置非常好,是欣賞日落的好地方,當晚的日落沒有驚喜,到了差不多時間,回房放下相機,再出市中心食飯,今晚再去另一間試試肉骨茶及喇沙,比前一天的更加好味,跟住去超市買手信就回酒店,明天全天留在酒店hea﹗




酒店有沙灘

在泳池bar飲住凍飲,真是爽

賞日落的好地






嘆住凍飲影日落有爽





坐的位不多













金記肉骨茶好好味,有當歸味及重胡椒味



馮業的喇沙非常好味,有好重的椰汁味及辣

30 則留言:

  1. Bonnie,沙巴日落好靚,好迷人,好浪漫!你肯定影得好開心!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我覺得好浪漫,重影得好開心添﹗

      刪除
  2. 無敵海景影日落,嘆埋凍飲,爽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 游水及欣賞日落,是我在沙巴的節目,幾天休息充電,十分愉快﹗

      刪除
  3. Bon Bon,
    Brought with tripod wor! Very serious ler!^^y
    Ksze

    回覆刪除
    回覆
    1. Ksze,
      今次旅程游水及欣賞日落,是我在沙巴的節目,幾天休息充電,十分愉快﹗
      bon bon

      刪除
  4. 日落真係好迷人,想起學友首歌"夕陽醉了"真係好relax 呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. "夕陽醉了"十分配合我拍攝的日落,我真係好鍾意日落架﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 天氣日日都咁好,可以睇到美麗的日落,我真的好開心,還有沙巴日出都好美﹗

      刪除
  6. Sunset in Sabah is very beautiful. Next time, i will try 馮業的喇沙 which I haven't tried last time.

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴日落日日都吾同,天天都美﹗

      刪除
  7. 試吓留言先!
    餅餅

    回覆刪除
  8. 嘩!仿如隔世呀!好耐冇見啦~~崩崩!

    餅餅

    回覆刪除
    回覆
    1. PIN哥,好耐無見啦,終於搵到我啦﹗

      刪除
  9. 回覆
    1. 幾天假期,我都留了時間影日落,可以看到美麗的日落,真好﹗

      刪除
  10. 睇完d相,我都覺得好relax.

    回覆刪除
  11. 沙巴正呀! 我上兩年去行沙巴的神山, 差點不想走呢!

    回覆刪除
  12. 個日落勁靚,按快門一定按得好爽啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊係爽啦,我去沙巴最想是影日落﹗

      刪除
  13. 沙巴風景好靚,日落也很美.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自由行和跟團真的分別好大,自己安排節目,所以我才可以睇到幾天的美麗的日落﹗

      刪除
  14. 回覆
    1. 自由行和跟團真的分別好大,自己安排節目,所以我才可以睇到幾天的美麗的日落﹗

      刪除
  15. 藍天白雲+海景+日落, 好寫意呢!!

    回覆刪除
  16. 自由行和跟團真的分別好大,自己安排節目,所以我才可以睇到幾天的美麗的日落﹗

    回覆刪除