2020年1月27日星期一

花開富貴喜迎春

農曆新年已到,祝願新的一年,
大吉大利﹗
心想事成﹗
新冠肺炎肆虐香港,人心煌煌,
各人要留意自身健康,
出門要戴口罩及用消毒液清潔,
多飲水及吾去人多的地方,
沙士我們都可以捱過,
大家一定要團結抗疫病,
祝願大家身體健康﹗

芝芝換上新衫同大家拜年
年初一支百合花全部盛開,
十支全開真是十全十美^_^
花開富貴喜迎春,
恭喜恭喜﹗

肥芝芝換上賀年衫,好有節日氣氛


彩虹之花色彩豐富

18 則留言:

  1. 祝新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你新春愉快﹗身體健康﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都祝你身體健康﹗影多啲靚相﹗

      刪除
  3. D花開得好靚啊😍! 祝花開富貴、健康平安💪🏻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開得合時到今日都好靚,祝你身體健康﹗繼續跑多啲比賽,再創佳積﹗

      刪除
  4. 祝你新年進步, 身體健康, 花開富貴, 事事如意!🧧🧧🧧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你身體健康﹗心想事成﹗大吉大利﹗

      刪除
  5. 新年快樂,最緊要係身體健康,見到咁多芝芝真係心情都好啲!😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才覆你,謝謝你的祝福,我都祝你事事順利﹗心想事成﹗身體健康﹗見到芝芝人人都開心﹗

      刪除
  6. 新春大吉大利,身體健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才覆你,謝謝你的祝福,我都祝你心想事成﹗身體健康﹗大吉大利﹗繼續去多啲旅行﹗

      刪除
  7. 新年健康快樂,希望市面快啲回復正常,妳又可以開心帶芝芝旅行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才覆你,謝謝你的祝福,我都祝你事事順利﹗身體健康﹗大家齊齊抗疫﹗希望快些回復,才可安心旅行﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 吾好意思咁遲才覆你,謝謝你的祝福,我都祝你身體健康﹗心想事成﹗工作順利﹗

      刪除
  9. 肥芝芝真係好得意啊!花開富貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗謝謝讚賞肥芝芝﹗我都祝你心想事成﹗大吉大利﹗

      刪除