2020年3月27日星期五

閒遊將軍澳文曲里公園及單車公園

2020年3月25日
春天百花齊放,將軍澳單車公園有櫻花已開,就去逛逛,由坑口站出會經過文曲里公園,公園古式古香建築,公園內種植多種花卉,杜鵑花開得好靚,今日又帶同芝芝去影相,一片花海配芝芝更加美上加美,單車公園就比較失色,櫻花只有好少花盛開,街坊講今年開得吾好少花,兩年前我去影過,櫻花盛開靚到不得了。

雨中櫻花 - 將軍澳單車公園
https://sheepsheepsunset.blogspot.com/2018/03/blog-post_15.html


杜鵑花滿開好靚





文曲里公園
只有少量梨花,多數已結果
只有少量梨花,多數已結果









小密蜂嗡嗡嗡
小密蜂嗡嗡嗡



單車公園只有小量櫻花
單車公園只有小量櫻花
單車公園只有小量櫻花
單車公園只有小量櫻花

單車公園只有小量櫻花
肥芝芝同鬼妹一齊去影相







紅尾鐵莧 Acalypha pendula



紅尾鐵莧,學名 Acalypha pendula,英文名 Fire Tail。


別名:紅毛莧、狗尾紅、紅絹莧。


原產地:大戟科,常綠小灌木,原產西印度。


株高 15-25 公分,成株枝條呈半蔓性,能匍匐地面生長。











17 則留言:

  1. 今年啲花開得靚,影相最啱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 開得靚呀,往年有報章有介紹邊到有花盛開,今年已經沒有報導,只是在網上見到有人甫士相,我才知,去到好多花都已經過了盛開期。

      刪除
  2. 好靚,呢段日子疫情非常嚴重,大家都要好好保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的讚賞,疫情嚴峻我都沒有四圍去,只是好間中去影相,少去人多地方,大家都要保重。

      刪除
  3. 曾經住過將軍澳,文曲里公園是我跑步經常經過的路線之一,今年開花真靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 文曲里公園好有特式,如我住在周邊,一定會成日去影相^_^

      刪除
  4. 好彩依家咁悶無得去旅行仲有花花可以欣賞下~大家都要加油同埋身體健康呀~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都很久沒有四圍去, 多數在家左近,只是留在家太久,就心思思想去影相,大家都要保重呀,記得洗水及戴口罩呀﹗

      刪除
  5. 我早前去櫻花,結果撲個空,得一兩朵開花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年街坊話櫻花開得吾靚,只有少量開花﹗

      刪除
  6. 春光好,花開燦爛。自從搬離觀塘,將軍澳已經很少到了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港春天都有好多美美的花,只是今年疫情嚴重,不可以四圍去,只好間中才去一轉遠地方影相﹗

      刪除
  7. 惻年的櫻花唔知開唔開到,天氣太熱,但已開遲左.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的櫻花只是少量,又吾係年年都開得靚,影到靚花已好幸運﹗

      刪除
  8. 回看妳去年3月在將軍澳,文曲里公園拍的雨後櫻花,花朵都帶著水珠,很美麗呀!

    回覆刪除