2020年3月24日星期二

黃花風鈴木大爆發 - 維多利亞公園

2020年3月7日
今年黃花風鈴木大爆發,無論路傍、
公園都可見到踪影,最出名當然是南昌公園,
早前坐車經過維園見有黃花踪影,於是又要去逛逛,
以我所知近食街的公園有黃花風鈴木,
但原來整個維園有多達三,四拾棵黃花風鈴木,
好多都已盛開,不過發覺近日多了好多人出街,
在銅鑼灣街上滿是行人,公園內的遊人亦比往時多,
賞花之餘亦要留意要戴口罩。






 有一排10棵黃花風鈴木盛開

 花開始落下







 全個公園最大棵的黃花風鈴木,花已落下一半




 藍天下黃花風鈴木更加美麗



















春天應是百花齊放,但亦有樹葉轉黃?


 公園內亦有好多杜鵑花盛開,好密好靚




 吾知是甚麼植物,但紅色都幾靚
 白色宮粉羊蹄甲
 小花開得好靚





14 則留言:

  1. 似乎黃花風鈴木已經在香港落地生根,我見到越來越多,連我地屋村最近都種咗十棵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家小社區都種左好多黃花風鈴木,連紅花風鈴木都有﹗

      刪除
  2. 春天來了, 又有花可賞啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗其實香港的春天都有好多吾同品種的花卉?

      刪除
  3. 今年黃花真是開得很燦爛!很少過港島,除非工作路過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你相反,好少過九龍及新界,今年好多地方都見到黃花踪影﹗

      刪除
  4. 春暖花開, 處處美景。
    今年黃紅風鈴木都好靚, 如能在每區都有十棵八棵就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃花風鈴木在好多地方都有種植,只是今年開得特別靚﹗

      刪除
  5. 嘩! 真係開得好燦爛啊? 真係唔多覺維園有咁多棵的, 你拍得好美, 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃花風鈴木不是年年都得咁靚,維園個啲好像是新種植的,不用客氣啦﹗

      刪除
  6. 黃花風鈴、杜鵑花真喺好靚,唔經唔覺春暖花開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 春暖花開,踏入3月關始,各式花卉輪流盛開呀﹗

      刪除