2020年3月14日星期六

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 12,13 - 京阪環球大廈飯店( Hotel Keihan Universal Tower),閒逛環球影城廣場,回家

2019年4月8,9日晴天
回到大阪入住環球影城渡假區酒店京阪環球大廈酒店
(Hotel Keihan Universal Tower),
渡假區有巴士直逹機場十分方便,酒店樓高31層,
是整個渡假區最高的建築物,
今次入住高層30樓景觀開揚  
可以俯瞰整個渡假區及周邊景色,房間舒適,
第二日早餐在頂樓餐廳享用,款式好多又豐富,
之後有時間就到環球影城廣場閒逛及影相,
這天天氣十分好大藍天,最適合拍照,
到了差不多時間就回酒店休息,到了指定時間退房,
到隔離坐酒店坐機場巴士到關西機場,坐UO899回香港,
結束我13天關西北陸追櫻之旅。



環球影城渡假區有好多好靚的花





列車有環球影城肖像列車
酒店大堂有影城卡通公仔可以影,
芝芝當然又要影合照啦
酒店樓高31層是整個渡假區最高建築物

酒店大堂這條長樓梯晚上著了燈好靚

 房間舒適景觀開揚
房間舒適景觀開揚

在剛山買了的貓貓精品已用快遞送到酒店,大寶妹要點收
房間外夜景都吾錯
房間外夜景都吾錯

TGI FRIDAY'S燒排骨吾好食肉太淋,是整熟再淋上汁不是原條焗,我食過最好食的燒排骨在瑞士

日出只有咸蛋黃,沒有火燒雲
去食早餐啦
早餐廳位於31樓,有兩邊落地玻璃窗景觀好開揚

 食物美味款式又多

酒店房間外景色可以見到河岸風光,
對面有貨箱碼頭,用模型拍攝特別有趣

酒店房間外景色可以見到河岸風光,
酒店房間外景色可以見到河岸風光,紅色是海遊館,我第二天來大阪就去了,隔離是天保山摩天輪





由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意
由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意,
有好多人等入場
由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意
由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意

由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意



由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意

環球影城哈里波特的城堡
用玩具模形拍攝好得意

由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意



環球影城全景
環球影城渡假區廣場




中間藍色這座就是我入住的酒店









酒店房間外景色可以見到河岸風光,
對面有貨箱碼頭,用模型拍攝特別有趣








渡假區內有好多商店及食品





大阪好多地方櫻花已滿開,好靚





由酒店可拍攝到環球影城全景,用玩具模形拍攝好得意











機場晚餐,食飽飽上機囉

準時起飛
在飛機上看到紅紅的日落


回到香港啦


14 則留言:

  1. 酒店景好開揚~~~~~~
    大寶妹影左妹多靚相~~~~

    回覆刪除
  2. 又見你可愛公仔,超中意!
    酒店好正, 美食又正, 旅遊真係好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你喜歡我的公仔,酒店真係吾錯,在日本算是好大間房啦,旅行就是吃喝玩樂,開心又開心﹗

      刪除
  3. 日本天氣都好好
    聽講我而家櫻花早咗開係60年來最早一次
    燒排骨好多時都係首先用水蒸熟咗
    再就攞去燒製,工序慳好
    食味梗係差,
    如果原條去燒,
    起碼都廿分鐘先至有得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 春天又吾凍好少下雨晴天又多,是賞花好時節,日本的櫻花開花真是一年早過一年,3月中已開始櫻花季,我在瑞士食過的燒排骨是原條去烤焗,要等45分鐘左右,我住在策馬特三晚,去左食兩次。

      刪除
  4. 羊羊又去賞櫻真不錯 ! 看到日本的環球影城,好像沒有新加坡的環球影城那樣新穎和多姿彩。
    環球影城內例必有紐約街道區、埃及風景造形區...看過各種室內的立體電影表演很有趣,但有些警示有心臟病者不可入內。
    我最愛玩熱帶雨林衝浪入洞的剌激遊戲,海洋公園的沒得比。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉EE我寫得慢呀,是上年4月遊記,我沒有入環球影城只在門口影相呀,不過講面積日本環球影城一定比星加坡環球影城大。

      刪除
  5. 相片用了模型式拍攝,很有趣~~
    你每次去旅行,要帶多少個芝芝一同去呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 部DC有模型拍攝功能是吸引我買的一個原因,加上有長焦距及有4K拍片,是輔助我方便拍攝,我旅行帶部無反,相片質數好,但焦距只到105MM吾夠用,小DC有長焦到960MM,拍遠景好有幫助,每次旅行最少帶兩隻芝芝,最多帶3隻。

      刪除
  6. 睇完呢篇我都即刻拎返以前去環球影城啲舊相嚟睇,都想將佢整理一下寫返幾篇遊記……

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇怕大家今年都吾會去旅行,快啲寫吓遊記來分享。

      刪除