2017年2月8日星期三

Day4 - 3 大正浪漫的銀山溫泉夜景 - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月6日
我入住的銀山莊不是在溫泉街上,
由旅館步行下去約五分鐘左右,亦算好方便,
溫泉街上行人稀少,這時又下起大雪,
拍攝有點困難,我沒有帶腳架,
手持用ISO6400拍攝是可以的,
只是色溫有點難調教到我想要的色,
晚上的銀山溫泉街亮起昏暗燈光好有氣氛,
充滿大正時代的浪漫,
大雪下個不停,街上滿地白雪,真的非常之美,
我想見白雪舖滿地的銀山溫泉,
已經見到真是大滿足。







































14 則留言:

  1. 很有氣氛的下雪夜景
    羊羊是用雪做白平衡嗎
    妳有試過八爪魚腳架嗎旅行用頗方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 下雪中的銀山溫泉好有氣氛,是值得到來的,我部相機沒有雪的白平衡,我是用AUTO白平衡,但始終並不是我想要的色溫,我沒有八爪魚腳架,但打大ISO手持拍攝是可以的﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 下雪中的銀山溫泉好有氣氛,是值得到來的,真的好靚﹗

      刪除
  3. 積雪再多d更正~上次去已經係2013年1月~等呀女大番少少都想帶佢再去多轉~
    http://hitomi-kong.blogspot.hk/2013/03/day-34.html

    除非你果隻係鐵臂~否則乖乖地帶腳架(一係樓上講八爪魚果種夠輕便)

    回覆刪除
    回覆
    1. 需然積雪不是太多,但已經比無雪好得多,我現在去旅行已經沒有帶腳架去,要輕鬆去玩呀,上次帶腳架去是去奧入瀨影流水,全程只用過一次﹗

      刪除
  4. 溫泉街好靚~好有千與千尋feel~
    好古典味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有千與千尋feel據聞是以銀山泉的能登屋作藍本。

      刪除
  5. 由未有雪到落雪再到積雪,心情一定好難忘,雪超靚丫:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之兩日一夜比找見到有雪及無雪的銀山,已經心滿意足﹗

      刪除
  6. 入夜後都幾大雪下,感覺好凍但又真係好靚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時落緊好大雪,如果吾用遮是無可能影到相,銀山的夜景真是美﹗

      刪除