2017年2月26日星期日

我回來啦 - 2017賞雪賞櫻花之旅

我回來啦,短短7天旅程已順利完成,
好幸運可以見到高清的山形藏王樹冰,
一大片山頭全是樹冰,場面震撼,
需然氣溫是零下十多度,可以見到咁凍都是值得,
還有見到下雨中及藍天白雪的銀山溫泉,
又是見到兩個不同景色的銀山溫泉好滿意呢,
重頭戲是到河津賞櫻花,
原以為已過了十一天花已落下,
去前一天整個東京及伊豆半島都是逛風大雨,
最後都沒有對河津櫻花有影響,需然有部份已長出綠葉,
但河津實在有太多的河津櫻花,
總會找到完整無缺的美美的櫻花,
帶著滿意又愉快的心情,
結束這7天旅程﹗


                                                          藏王樹冰



今次又有兩位芝芝去


 山形市霞城公園
 一晚過後,早上下起大雪
 等旅館車去藏王溫泉
 雪好厚變成雪蘑菇



 山頂地藏佛,雪已到膊頭
 整個山頭都是一大片樹冰場面震撼





 第二日一早又下大雪

 銀山溫泉雪非常之厚度
 銀山溫泉街下雨中


晚上的銀山溫泉夜景仍然吸引,可惜我不夠時間影相


第二日早上銀山溫泉街白雪滿地又有藍天


第二日早上銀山溫泉街白雪滿地又有藍天

在熱海日出時見到奇特的7字雲


熱海水平線日出


滿開的河津櫻花

 河津櫻花

 河津限定的櫻花鯛魚燒





熱海海濱的大寒櫻有一棵盛開,
其餘十多棵亦已開到七,八成


遊記不日上載

31 則留言:

  1. 見到有妳最喜歡的白雪!
    今年早咗櫻花盛開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真是大豐收,看雪景看到飽^_^河津的櫻花是日花最早開的櫻花,可能全球天氣暖化,連櫻花亦比往年早開十多天,不過可以如此多的櫻花,我還是第一次見,真是開心﹗

      刪除
  2. 櫻花真美啊!👏👏👏💕💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀﹗粉紅色的櫻花又比白色更加美﹗

      刪除
  3. 櫻花林好靚呀!謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 河津櫻花有幾公里長,我用了四小時仍不可以行完﹗

      刪除
  4. 雪很厚,樱花很美!
    太好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真是大豐收,看雪景看到飽^_^河津的櫻花是日花最早開的櫻花,可能全球天氣暖化,連櫻花亦比往年早開十多天,不過可以如此多的櫻花,我還是第一次見,真是開心﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 是兩個地方,今次南北兩邊走,可以一次過看兩樣不同天氣的景物,真是大豐收﹗

      刪除
  6. 成個旅程都好精彩又好靚. 正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪景超美,櫻花又美,今次真是大豐收的旅程﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀﹗不過今次時間吾夠,只到山形一個縣﹗

      刪除
  8. 好靚呀! 我一直都怕凍,唔敢去落雪的地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又吾係咁凍喎,在戶外只要著夠衫就得啦,日本全部室內都有暖氣﹗

      刪除
  9. 銀山溫泉你好似剛剛舊年年尾去完? 咁快又去過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗我今次專登去看河津櫻花,但周邊再無乜其它地方有睇櫻花睇,我又吾想在東京行街,就再去山形賞雪,順路又去埋銀山溫泉,但銀山溫泉街的雪仍然吾夠多。

      刪除
  10. 樹冰真係好震撼呀~!!!!!!!!

    回覆刪除
  11. 藏王樹冰真係好特別,現場睇一定好壯觀(睇到我打冷震^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,現場睇好震撼,其實我又吾覺好凍,只是手腳就有點赤﹗

      刪除
  12. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  13. 妳這時候積的雪比我一月去的時候厚,看到藏王只剩一個頭,真的很好玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我其實兩個月左右去了兩次藏王,12初去時未有樹冰,地藏尊啲雪只到腳,2月去時真是好有驚喜,又有好天氣才可以看到震撼的樹冰,真的好玩又滿意﹗

      刪除
  14. 雪景好靚, 花景又好靚...搞到肥人都心思思去一次日本添!

    回覆刪除
  15. 哈哈,啱啱去探完藏王地尊,佢仍然鍾意將個身埋喺雪下面保凍XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗山頂重有咁厚雪?咁有無去到御斧?

      刪除
    2. 上到山頂-8度,間中吹起大風雪,行出車站一陣都頂唔順,結果冇幾耐纜車宣佈停駛,所有留喺山頂既人全部都要走。
      我地揸車去到通去御釜條路落咗閘仲有人守住結果都要返轉頭:(

      刪除