2017年2月2日星期四

Day3-6 秋田美景酒店早餐、「秋田きりたんぽ屋」(KIRITANBOU屋)晚餐 - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月5日
今次旅程原沒有打算住秋田,
只安排坐秋田內陸鐵路及角館散策就離開,
之後會住仙台還有大半日行街,點之出發前10天左右,
發生福島7級地震,並引發小型海嘯到仙台,
為怕再有餘震及海嘯,就改住秋田,
秋田又是入住2015年秋天的美景酒店,
不過今次就覺得真係麻麻,房間比上次個房更加殘舊,
早餐比上次款式少左,只是服務就維持吾錯,
晚餐是秋田鄉土料理,又是台灣人介紹的店,
今次真係中伏,六點到話沒有位,要八點半無問題,
點之點食物時這樣無、那樣無,
連最簡單的燒雞翼都話無,真係........
秋田最出名是米棒窩,
這間的米捧窩實物和相片相差好遠,
味道又咸,總之就中伏。
坐新幹線回秋田,見到日落還有一個大咸蛋黃,只見影吾到


晚餐米棒窩有專人將米棒放在窩內煮

晚餐份量我只點了少量食物,幾款味道都好普通

鄉土料理店在門口有裝飾幾特別



米棒窩內食物模型,實際好少

臨近聖誕節,秋田有小量聖誕燈飾
酒店房間吾算細,但比較舊
天氣預報有大風雪來臨,這時偶有藍天出現,
大雪真的會來嗎?我要離開啦


早餐




好味的蘋果果凍



搭正12點就切蛋糕

8 則留言:

  1. 米棒窩整完咪變咗飯?生日快樂 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 米棒在窩內吸收了所有湯,但又吾會散開喎,只是好杰的一舊飯,我上來去令一間店食,好好食,起碼個湯吾會咸易入去好多﹗

      刪除

  2. 日本東北冬季真喺咁凍...又大雪,
    吃暖窩真喺唔錯,
    近月日本及世界各地都有大地震、火山爆發,
    我覺得有啲唔到仙台亦喺明智之選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本的東北是好凍架,其中青森縣酸之湯溫泉,是整個日本積雪最多的一個方,所以冬天個到好似沒有交通到達,我去時只是12月初,早前的積雪天氣一回暖就溶了,之後一天真的比我見到落雪,吾去仙台都無所謂,只要心安住遠少少都好啲﹗

      刪除
  3. 下次住秋田都會酒店,唔錯啊!!不是賣廣告呢...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好介紹,不過來緊我都未必會再去秋田啦﹗

      刪除