2013年9月19日星期四

不一樣的外遊

懷著不一樣的心情外遊,就算不外遊留在港,我亦幫不到甚麼,何仿錢已付出,如不去就甚麼都沒有,經家人答允,就依照原定日期出發,這幾天我會和家人密切聯絡,這是我第一次旅行是自由行,有好多地方都要搵資料,剛好有朋友去完,就留下這本天書給我,五日後回來再和大家分享我的旅程﹗






































浮潛要影相,沒有防水相,唯有用防水膠套套住相機,試過無入水,希望到時可以影到水底世界

31 則留言:

  1. 中秋節快樂^^
    水底相機......等你影多d靚相呀~~

    回覆刪除
  2. 沙巴~不一樣的海底世界...正!......影啲靚相返嚟睇呀!
    祝妳中秋節快樂呀!~月圓人圓事事圓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,影到好多魚魚﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚﹗

      刪除
  4. 記得放包防潮珠入防水袋先好落水, 不然容易起霧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚,防水膠套有用,無入水﹗

      刪除
  5. 沙巴正呀,仲有潛水相機添...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚﹗

      刪除
  6. 自由行要事事小心 , 祝妳有個愉快旅程 , take care !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,好安全又多時間,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚﹗

      刪除
  7. 沙巴也是我想去的地方,等你回來分享﹗ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Rita,我回來啦,玩得好開心,食到好多當地特式食物,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. Sam sir,我回來啦,玩得好開心,食到好多當地特式食物,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚,沙巴吾錯,我覺得去得過﹗

      刪除
  9. 回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚﹗

      刪除
  10. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 我回來啦,玩得好開心,食到好多當地特式食物,見到好震撼的日落及日出,影到好多魚魚﹗

      刪除
  12. 影到好多魚魚~咁快啲比大家睇下啦!..

    回覆刪除
  13. 等睇妳的沙巴日出日落靚相呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次留了時間影沙巴日出日落,好幾天都好美,近來因為家事,暫放下寫blog,希望可以好快再寫我的日落及遊記﹗

      刪除
  14. 回覆
    1. 近來因為家事,暫放下寫blog,希望可以好快再寫我的日落及遊記﹗

      刪除