2013年9月15日星期日

不值一去的十里銀灘度假酒店

廣告內十里銀灘環境優美,用上大量美麗海灘照片, 可以比美海南島三亞,完完全全的一個五星級的家,當我實地到達現場,完全和廣告上不同,海灘水好黃不清,不是廣告內水清沙幼,加上有好多人到來睇樓,五星級度假酒店大堂,變為售樓處,處處都是睇樓人,我還以為自己身處旺角的商場,大堂內睇樓人隨處坐在地上,又可用沙灘遊水,沙灘滿是睇樓人,泳池除了住客,街客亦可以付費入內游水,房間設備亦好舊,好難想像酒店只開了幾個月,房間好潮濕,天花頂全是發霉一坦坦,我向領隊投訴,領隊好積極向酒店反影,酒店經理亦上到我房睇,最後我都可以換到一間叫做似樣的房間,第二天早餐,食物不多味道不好,還壞了冷氣,這樣的五星級酒店,$1800多元五星級收費,服務水準三星都不如,真是不值﹗


酒店大堂如旺角商場,非常嘈吵
一車一車的睇樓客
只要有空位,睇樓人就要坐,連地上都不放過

晚上大堂沒有睇樓客,還可以感受到點點寧靜


廣告上標榜此魚缸可以比美杜拜某酒店的,簡直差好遠,魚缸水吾清,魚不多






早上大堂寧靜

泳池看似幾好,實側水好像不潔,我遊左一陣,第二日都吾再遊




無邊際泳池扼人都吾似
沙灘好多人






















                                   鞋子及拖鞋隨處放

     



                          



                              



                                  



                                      



                                           





                                               

                                                   

                                                     



                                                           












                                              五星級酒店如此不清潔,和街邊一樣



30 則留言:

  1. .... @@ 不過CM 真係信一成好啦 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我報左名才上網搵到好多不好的訊息,我去到實地現場,連大陸人都話吾值,專登由深圳駕車到來,一心想過一過好有度假feel的周末,點之太吵鬧啦,真不似五星級酒店﹗

      刪除
    2. U_U 下次都係收左風先好..... 不過現在好多地方真係給內地人佔領.......... U___U''

      刪除
    3. 次次未去時我會搜集資料,點之今次無就出事 U_U

      刪除
  2. 真係好似街市咁,好得人驚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一去到大堂我都有點驚訝,還有更得人驚是,好多人在大堂的洗手間出出入入,地上滿全是水,有人身穿泳褲,赤腳由洗手間行出大堂,看似是在洗手間沖身>_<

      刪除
  3. 嘩,咁離普既?果張餐廳相有個好核突既垃圾桶好死怖,坐係度食野真係好似去左MK街邊.....MK街邊好似都乾淨過佢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我七點鐘到餐廳,當時無乜人,還可以影吓食物相,點之比我見到個垃圾桶,真係難以想像衛生﹗

      刪除
  4. 真係好多人.....環境清潔遠遠都跟唔上

    回覆刪除
  5. 成千八蚊好貴耶!! 大6 d 管理唔好, 人做野又唔好, sin 左間酒店, 望落都起得幾靚 ar.

    回覆刪除
    回覆
    1. 未去時以為好正,睇外表真係吾錯,點之報左名上網搜尋才知我今次出事啦,惡評如潮﹗

      刪除
  6. 睇落風景幾唔錯!~不果又真係幾多人喎!...唔緊要啦!去輕鬆一下啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我暫時都吾會去啲大陸五星級酒店玩,只去啲國際聲譽及好評的酒店﹗

      刪除
  7. 一見到咁多內地人就.........咪搞.

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 浪費我的金錢及時間,還好我是跟團,有領隊幫我跟進房間,才可以叫做房間吾錯,今次康泰領隊吾錯,是加大碼的蘇絲黃,講嘢好好笑又落力﹗

      刪除
  9. 廣告真係唔可以信架,好多都呃人呢。

    回覆刪除
  10. 內地空有美麗的環境, 最新的建築, 很多一流的設施, 但服務就能需努力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸五星級酒店服務真係好多都吾掂,下次要去都要選擇國際五星,起碼有信心保証﹗

      刪除
  11. 垃圾桶幅牆仲恐怖.............嘔.......

    回覆刪除