2018年5月22日星期二

閒遊柯士甸山公園及盧吉道

2018年4月2日晴天
好耐都無上過山頂,假期就上去行一轉,
順道去柯士甸山公園睇花,柯士甸山公園環境美,有一草坪好適合一家大細到來玩及野餐,公園種植了好多花卉,好多都開得好靚,之後再到盧吉道行行,盧吉道有多植物及昆蟲,這天昆蟲不是太多,用小DC微距拍攝生態,昆蟲身影放大,嘩﹗好得意﹗
柯士甸山公園,好有歐陸FEEL




特別的樹型







 小菊花










龍眼雞







蟲蟲做瑜伽


西九高鐵站









12 則留言:

  1. 好多蟲哦,第二時高鐡站起好可以喺呢度影佢夜景.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在重多蟲呀,盧吉道影夜景一流﹗

      刪除
  2. 真係好多毛毛虫啊~~可能已經變了蝴蝶

    回覆刪除
    回覆
    1. 變晒蝴蝶啦,近來好多蝴蝶飛呀飛﹗

      刪除
  3. 你好勇敢呀!! 昆蟲呢家野我真係好唔得! 遠處見到都搵路走!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爬的昆蟲我吾係咁驚,飛個啲我就驚﹗

      刪除
  4. 有緣人先見到龍眼雞架,我見過兩次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同龍眼雞有緣^_^已經見過多次﹗

      刪除