2017年7月5日星期三

2017瑞士夢幻湖光山色之旅- 出發啦 Day 1 - 1

2017年3月23日
從未踏足過東南亞以外的地方,
我最想去的國家是瑞士,
美麗的湖光山色十分吸引,
由計劃到出發足有大半年,
由香港最快捷的機程是
坐瑞士或國泰直航到瑞士蘇黎世,
但網上評語阿聯酋航空比較好,
機票價錢又比瑞士航空平,
只是要在杜拜停留3個鐘再轉機到蘇黎世,
去到接近中午,沒有問題,
於是快快訂下機票,
等待日子終於都到了,
心情非常之興奮,
瑞士我來啦。



                                           
 行李重15.3KG,沒有超重
肥芝芝及豆士妹著靚啲去旅行
                              要坐無人列車到閘口E67

今次是肥芝芝和豆士妹一齊去,
還有一位神秘芝芝不定時出現
今次坐長途機要先飛9個鐘到杜拜

出發啦

空姐戴上有中東特式的圍巾
今次坐A380到杜拜

由香港到杜拜機程要9小時,到達杜拜是早上五點多
坐位寛濶,窗口位和坐位仍有多點空間

長途機必要有電視來消磨時間,
電視有多條頻道選擇
起飛後燈光變得柔和
 
先來輕盈餐火雞卷及蛋糕,味道普通





早餐豐富又好味,
阿聯酋何解用金屬刀叉?
準時五點半左右到達杜拜機場
杜拜機場金舖,好閃
A380實在有太多旅客,只要跟住人群行就沒有錯,
在此做了安檢,就正式進入杜拜機場
杜拜機場好大,早上六點左右已經大量旅人客

再轉機閘口要坐無人駕駛列車
嘩﹗樓底特高,好大
杜拜機場有好多中東特式記念品,好多駱駝
杜拜機場有好多中東特式記念品,好多駱駝

機場好大好新又好多旅客,登機閘口A17

芝芝又要打個咭




好快又要上機啦

坐位一樣寛闊,今次坐接近機尾,
有泰國旅行團,無中國旅行團


不知怎樣整個杜拜都是灰矇矇,哈利法塔都望吾清
不知怎樣整個杜拜都是灰矇矇,哈利法塔都望吾清
坐位一樣舒適

好味的飛機餐墩牛肉

由杜拜飛瑞士機程7小時,起飛後不久就
見到連綿不絕的雪山,景色十分美及震撼
由杜拜飛瑞士機程7小時,起飛後不久就
見到連綿不絕的雪山,景色十分美及震撼






















到了瑞士啦

32 則留言:

  1. 回覆
    1. 你真是細心,我就是好少見空姐戴眼鏡﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻﹗去完有3個月啦,我寫得慢呀,今次瑞士之旅要寫得快啦,因為還有幾個遊記未寫^_^

      刪除
  3. 我無去過杜拜,
    但網上及blog友都有介紹過
    佢地機場好新好靚,金碧輝煌,
    瑞士航空喺德航屬下公司,
    服務水平同國泰,都真喺一般,
    點解航班上用金屬刀义...
    一般航空公司都喺咁,無乜特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得911之後,好似所有航空都轉用膠的刀叉以作安全,所以見到阿聯酋用金屬刀叉我就有點驚呀^_^杜拜機場好大好新好靚,圱重有好多手信買﹗

      刪除
    2. 我諗膠义唔環保,又唔耐用,外國人好大力架

      刪除
  4. 依家阿聯酋與鄰國關係惡化,唔知飛機會唔會受影響呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 和鄰國關係惡化是多哈,我有朋友坐多哈航到希臘,去程無問題,回程航班要取消,朋友要趕回香港,另選最快的航空到瑞士,再轉國泰到香港﹗

      刪除
  5. 終於去咗到瑞士了,玩得開心啲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫遊記寫得慢,現在才寫3月的旅程﹗

      刪除
  6. 終於都出呢個遊記~我都等緊時機衝出東南亞 ~主要係時差問題~因為要帶埋小金魚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 時差都是大問題,等小金魚大啲就返學,到時只有紅假及暑假去,要同人迫﹗

      刪除
  7. 要撘9個鐘ˋ再加7個鐘飛機 …… 諗起都驚,我都想去東南亞以外嘅國家,但ㄧ想起長途機就怕,我瞓唔到又怕坐到周身骨痛,所以都唔知有冇呢個機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未坐過長途機,今次是第一次,又OK喎,需然不是瞓得好好,但落機時又好精神﹗

      刪除
  8. 請問在杜拜轉機,是不是不用填寫入境表格/海關申報表等等表格呢?
    等待您的瑞士之旅遊記XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉機時不用
      填寫入境表格/海關申報表等等表格,只做普通安檢手提行李過X光好簡單,不過好多人轉機等安檢要多點時間。

      刪除
  9. 好野~~可以睇到瑞士喇~~~
    emirates係幾唔錯既d位同埋個電視...超多戲睇(仲要夠新~)..一下子就到目的地~
    不過我麻麻地轉機哥part~但機票真係好平

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀emirates係幾唔錯,好多戲睇,我未試過坐長途機今次是第一次,轉機我又OK喎,等3個鐘好快過,第二程又日頭,望吓風景睇電視又落機啦﹗

      刪除
  10. 嘩....好想睇呀,我都想去,不過某人很怕長途機
    等飄零燕出場^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次坐長途機我又OK喎,我無去飄零燕,去了好多雪山﹗

      刪除
  11. 期待遊記💕
    我真係好鍾意睇呢D坐飛機的博文,真係感受到出發的興奮👍🏻
    未搭過阿聯猶,但餐飲看來不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我少去外國,所以特別興奮^_^阿聯猶餐飲及服務都不錯,有機會都會再坐﹗

      刪除
  12. 瑞士我都一直想去嘅地方 , 可惜未係時候 , 唯有睇住你啲相先呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士交通好簡單自由行好方便,不過消費實在高﹗

      刪除
  13. 搭過一次emirates,econ位勁闊,但係諗起要兜路同layover我都係覺得直航好d

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次坐長途機,覺得又OK喎,就是要在杜拜轉機我才可以見到一望無際的雪山群美景﹗

      刪除
  14. 杜拜!好想去看看,瑞士一望無際的白雪連峰,跟想像中一樣漂亮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 杜拜只是轉機,只參觀過機場,就是要轉機,才可以在白天見到一望無際的雪山,真的好美好美﹗

      刪除
  15. 係飛機望落去靚到痂線!點會有地方咁靚架>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗就是要在杜拜轉機,是日頭才可見到靚到不得了的雪山,如坐直航機到瑞士,是早上六點多,經過雪山群時是黑麻麻,靚雪山就睇吾到啦﹗

      刪除