2017年7月9日星期日

2017瑞士夢幻湖光山色之旅 - 機場到琉森 Day 1 - 2

2017年3月23日晴天
終於到達瑞士蘇黎世,
蘇黎世機場被評為歐洲服務最佳機場,
機場有清楚指示,先要坐無人駕駛列車再過關,
過關時關員問了些簡單問題就可以順利入境,
由下機到取行約40分鐘好快,
取了行李後離開大樓過去Airport Center,
這坐Airport Center有好多商店、食店、
MIGROS超市等等,來到瑞士另一重要是買上網咭,
有了上網咭就可下載了SBB  APPS,
可以check到所有交通的班次,
輕輕鬆鬆就去坐火車到我的瑞士第一站琉森。


一下機就經過長長的通道,有清楚指示


下了自動電梯就坐列車到入境大廳


入境前大廳有勉稅店,過了關就取行李,領行李處好大
好快取了行李,就去買上網咭
上網咭在郵局可以買,
Lebara mobile Super Speed 4G SIM-Card CHF19.9(HK$155),上網速度快,接收能力高,
我在多個雪山如少女峰及策馬特3100亦可接收到,
不過缺點是不可以共享上網,所以我要買兩張咭

瑞士大型連鎖超市

臨近復活節,好多朱古力復活兔
由郵局下一層就是火車站大堂,今日我不開SWISS PASS,要買車票到琉森,車票CHF30(HK$232),再下一層就是月台,瑞士列車有分1(頭等)2(2等),月台有清楚顯示車卡,請不要上錯,因瑞士列車有票務員查票,如坐錯左就要即時補回差額票價,火車是兩層,坐上層風景好,唯有托行李上去,上層沒有行李架


瑞士車票


由機場出來會經過蘇黎世火車站再到琉森,
蘇黎世火車站是瑞士全國最大的火車站



沿途經過的地方沒有雪,只有綠油油的大草地





                         

火車在一個不知明的車站停下,全部人要下車,因這個車站到琉森的一段路軌有問題,不可直達,要改坐巴士到琉森火車站,跟住人群上巴士,約10分鐘就來到琉森火車站,正式展開我瑞士的行程





18 則留言:

  1. 下...列車壞咗,
    瑞士...真喺好少咁情況?

    回覆刪除
  2. 為何不在蘇黎世停留?行吓都唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的第一站是琉森,尾程第10,11天會在蘇黎世停留,之後再到機場﹗

      刪除
  3. 淨係個機場都可以做景點!哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士機都幾大架,今次入境只見到少部份。

      刪除
  4. 一次過感受了坐火車和巴士的滋味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後在瑞士行程,還有更加多巴士、火車及覽車坐﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 瑞士不用自駕亦可輕鬆遊玩,好多地方火車亦可直達﹗

      刪除
  6. 芝芝攞住車飛就覺得佢好期待旅行~~~~
    一落機就有行程~~~怕唔怕攰呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝芝有旅行去實好開心,攰是有點呀,所以這天中午到達,只有大半天行程,晚上都沒有出街食,買些食物回酒店。

      刪除
  7. 朱古力復活兔'好靚~直得買來做記念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朱古力復活兔款式多到我有選擇困難症_^

      刪除
  8. 一開始就係火車旅行,我最鐘意~
    瑞士火車出名靚,期待你繼續分享:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 整個瑞士的交通是火車,喜歡火車就不要錯過,我會盡快寫啦﹗

      刪除
  9. 我下個月去,好期待妳隻油雞呀^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見Olivian,下個月去可以見到漫山遍野的花花,又可健行。

      刪除