2017年7月28日星期五

Day 2 - 4(下) 瑞吉山( Rigi Kulm)健行 - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

2017年3月24日陰天
繼續餘下行程,由山頂開始沿山徑下山,
路已經沒有積雪,可以輕輕鬆鬆地欣賞美景,
這天好少人健行,只間中見到一,兩個人是行上山,
山徑景觀開揚,見到雲海雪山美景,
如無雲海是可以清楚看見琉森湖,時間過得好快,
可能沿途掛住影相賞美景,距離下班火車時間越來越近,在最後幾分鐘,已見到火車站,火車已泊在車站,
只好跑去,瑞士大部份火車站是沒有入閘機,
只要趕到跳上火車就得,剛跳上火車就離站,
真的好險好險趕到。



又是一望無際的雲海及雪山




山頂的車站月台

又是一望無際的雲海及雪山

開始下山啦

山路只有好少量積雪

雲海就像在身邊一樣


雲霧一時飄散
雲霧飄散時可以望到山下








有清楚指示
還有時間就再行多一個車站
好多商店及旅館都沒有開

周邊的滑雪場已關閉




其中一段健行路段是和火車並行,火車會在你身邊經過





這段路有少少結冰,只要小心慢行就沒有問題


又見到一大片雲海及雪山草地


山徑平穩






之後的一段路徑和香港郊野公園差不多,全是樹林但都開始揚,我無影相,因要追回時間去火車站








                                                最後趕上列車到山下坐船遊琉森湖

10 則留言:

  1. 咁樣行下山睇下融雪景又唔錯喎,遊人少好清幽

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份遊客只在山頂影影相就坐火車下山,反而行山真的好少人,風景靚又行得舒服﹗

      刪除
  2. 全程都好似係天空上面咁,好似置身天空之城:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心可以行到山,雲海在我腳下如仙境,之後我真正在雪地健行,真是此生難忘﹗

      刪除
  3. 在雲海之上好正呀~~空氣一定好清新

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士空氣好好,加上在雲海之上,又無乜風,去行山真係十分舒服

      刪除
  4. 我當日坐齒軌列車上山,沿路軌拍照,
    但冬日遊人不會健行山路,太危險,
    見妳地都有在山頂行一陣

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是無雪我才可以行落下,我覺得今次真是去得合時,天氣又好好,令我有一個難忘愉快的旅程﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁就要計劃去啦,我都從沒有想過我可以去到東南亞以外的國家旅行,瑞士是一個十分美的地方,好值得去﹗

      刪除