2017年7月29日星期六

泰國悠閒逛街食、食、食之旅

話咁快又來到暑假,
每年暑假我都不會外遊,
一來價錢貴、二來天氣又熱,
突然要清假期,又想出去走走,
最想去我另一dream travel希臘,
計來計去坐咁長途飛機,
留的時間不夠多,
加上7,8月所有酒店機票都好貴,
於是放棄了,
就來一個東南亞之旅都不錯吧,
星加坡、檳城、沙巴我亦已去過,
見到好多blog友都去泰國,
就選定去泰國過一個悠閒逛街
食、食、食之旅吧,每天都安排遊水,
做GUM,逛街及做SPA,
相信回來之後體重必定有所進帳^_^

20 則留言:

  1. 呢期好熱門遊泰國!食食食得開心啲!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國真係好多人去,隨左香港人外,普通話人更多,在布吉好多食店都是普通話人去幫襯,我去左一間中伏了>_<

      刪除
  2. 我下個非日本地區希望係星加坡同檳城LOL

    回覆刪除
    回覆
    1. 星加坡吾錯呀,有好多景點好適合小朋友,不過樣樣都要入場費,玩齊晒又要多一筆,星加坡街道又清潔,坐地鐵好方便,一定比泰國BTS無咁多人,上落必有電梯攞行李最方便。

      刪除
  3. 泰國抵玩呀,駛錢唔駛就住就住.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗其實泰國食嘢有平有貴,我就吾喜歡在街邊食,因為好多都好油,反而大商場內的FOOD COURT有幾間質數幾好,西餐廳都吾貴,重有好好食添﹗

      刪除
  4. 去完泰國之後,回來開始規劃去希臘吧,愛琴海的小島上真的好靚喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊啊﹗我又有新地方想去,希臘要等等﹗

      刪除
  5. wowowo... 旅途愉快!! 心心眼!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左香港幾日啦,旅途沒有想中愉快,但都過得算係咁啦﹗

      刪除
  6. 華~~~正呀~~~玩得開心d呀~~~~~~
    點會有進帳~~日日游水喎~~日日gym喎~~~一定會瘦瘦回來~

    回覆刪除
  7. 我麵好耐無去泰國,食~玩~買又平又正~

    祝旅程玩得開心+食得滿足~

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣有影響心情,但時間一樣過啲好快﹗

      刪除
  8. 去泰國嘆世界:) 祝旅途愉快~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去泰國嘆世界...我還是喜歡去睇吓風景多啲,吾一定要買嘢及食好嘢,總之旅行要留給我美好的回憶,暫時泰國留給我的印像是普通﹗

      刪除
  9. 有咁多運動量應該回來更fit喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣不似預期,運動量少了,回來都肥左少少,相信好快可以減到﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 去泰國嘆世界...我還是喜歡去睇吓風景多啲,吾一定要買嘢及食好嘢,總之旅行要留給我美好的回憶,暫時泰國留給我的印像是普通﹗

      刪除