2013年9月4日星期三

新居入伙

終於落實在 blogspot,經過幾天不停摸索,問題大致上解決,加上有眾多blog友在這裏,份外覺得有親切感,無論日出、日落、旅行、繼續和大家分享。


 

香港夜景份外吸引















44 則留言:

  1. 我們又目面啦! 照片充滿柔情喎.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 重要裝修不過吾使好耐,到時靚上加靚﹗

      刪除
  3. 我搬左黎呢到呀http://dullllife.blogspot.hk/

    回覆刪除
  4. 恭喜新居入伙,你知唔知點整到有個回覆指令出來?我搞極都搞唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 先到設定,選文章和留言,
      選留言位置 ,再入去選嵌入就可以,我還有些功能吾識用,要再去問

      刪除
  5. 好開心在這裡又可繼續見面!

    回覆刪除
  6. 恭喜﹗恭喜﹗恭喜bonbon新居入伙。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 裝修到七七八八,仍有小小要執

      刪除
  7. 繼續支持妳!
    我都未係好識用, 可以教下我咩係"G+"嗎? 點增加朋友群?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在版本配置內新增小工具,有好多選擇,其中一項是google+ 追踪者,一按就加了這項功能﹗

      刪除
  8. 你好呀!又見面了!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,日日我係面書都見到奶茶﹗

      刪除
  9. 呢度都好似幾好,新居好靚呵! 最方便唔使入會都留到言!

    回覆刪除
    回覆
    1. 還未裝修好,仍要執執^_^仍有功能未識用,我SET左入何人都可以留言,無入會都留到言﹗

      刪除
    2. Win C,點解我去吾到你blog?

      刪除
  10. bon bon...我來啦!....個新blog唔錯喎
    功能我未識用,要快慢慢試下先得...

    回覆刪除
  11. 有更新 ~~ 豆丁已經成功把Yahoo! Blog備份匯入Google Blogspot了!

    回覆刪除
  12. 現在這裡越來越熱鬧,請問你如何把blog友留言show出來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多yahoo鄰居,份名感到親切,show留言,你去下列睇睇,其中一項是show留言http://milkteayiu.blogspot.hk/2013/09/blog-post_4.html#more

      刪除
  13. 你好啊! 我每次入嚟都唔識點去搵自己個blog. 見到你打聲招呼先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,有時都入吾到個blog,攪到頭都有點暈﹗

      刪除
  14. 你有回覆栖7咁好嘅! 我的冇呀! 唔知喺唔喺個個設定唔同呢? 我真喺搵唔到點搞呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有留言及回覆電郵通知,不過好鬼亂,不停有人搭嘴在下面都有回覆,有時睇到我眼花﹗

      刪除
  15. Bon Bon,恭喜你新居入伙,我只帶兩梳蕉賀你. Wong Sing Tak

    回覆刪除