2017年1月19日星期四

黑氣遠離我


距離上次體檢兩個星期,又要再渡入院,
今次是做手術,手部不知為何有腫脹有點痛,
見體檢醫生告之,即照超聲波,只知是腫廇>_<
我一聽到腫廇二字個心真係離一離,
因不知是良性或惡性,最好做手術切出來作化驗,
我當時真係好驚,再見我的家庭醫生,
家庭醫生話無乜大事,只是脂肪肉廇不是甚麼腫瘤,
因我仍有點驚,於是家庭醫生再介紹個專科醫生給我,
專科醫生話,仍不肯定是甚麼,
都是個句切出來化驗才知結果,只是個小手術不用驚,
咁就此快決定,兩日後入院,
手術完成初步評估不是惡性腫廇,
我當時真係開始定啲,報告出左,沒有事請放心,
這次事件給我知道,醫生的用語是好緊要,
在不知正確原因之前,不要用一些帶有恐慌的字眼,
這會令病人担驚受怕的,
2017年剛開始我就這樣黑,希望黑氣快遠離我﹗
最後祝我的偶像劉德華先生,早日康復﹗





27 則留言:

  1. 羊羊,take care。
    早日康復!

    回覆刪除
  2. 朋友也曾試過,在肌肉層是肌肉瘤,割了沒事。
    真的,醫謢人員說話不清不楚會嚇壞人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係比個醫生嚇親,不過最後都逃吾過要切一刀>_<謝謝關心,現已康復中﹗

      刪除
  3. 哦...喺滑囊腫瘤,唔使驚,我外父也生過,通常好驚架,
    切咗無乜事麻,就好喇!!
    醫生唔會講到好實喺乜,保障自己麻,但病人就驚餐死

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝妳早日痊癒
      仲有喺衰運快快走...!

      刪除
    2. 係囉﹗醫生就是要保障自己,還好有買到保險,費用可以減輕,謝謝關心﹗

      刪除
  4. 祝早日康復!
    找出手痛的真正病因,然後根治,我話你唔係黑仔,反過來應該係2017年好運來至真。及早治療係好事喔😇

    回覆刪除
    回覆
    1. 已知無事可以放心,謝謝關心,現已康復中﹗

      刪除
  5. 祝早日康復, 黑氣遠離你~

    回覆刪除
  6. 祝你好運來la, 黑氣連同果舊瘤一齊被切走

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望雞年到來,好運齊來,謝謝關心,現已康復中﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 希望雞年到來,好運齊來,謝謝關心,現已康復中﹗

      刪除
  8. 黑猴就走了,新一年好運來。祝早日康復。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望雞年到來,好運齊來,謝謝關心,現已康復中﹗

      刪除
  9. Bon Bon,沒事就好了,早日康復!
    祝妳新的一年,身體健康,去多啲旅行,影多啲靚相和大家分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心,現已康復中,新的一年祝大家身體健康﹗

      刪除
  10. 冇事就好啦~新一年新開始,祝你今年身體健康,好運快來~

    回覆刪除