2017年1月26日星期四

Day3-2 秋田內陸鐵路(上) - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月5日陰天

今日有時間可以坐完整段秋田內陸鐵路鷹巢到角館,
出發時間8:25am班次9D,10:31am就到達角館,
中途要在阿仁合轉車,
2015年秋天到來滿是紅黃綠的色彩,非常之美,
今次是來賞雪,只有部份路段是有白雪舖滿地,
初時天陰陰下微雨,遠山全是雲霧似仙境,
因是閒日遊人不多,
在阿仁合轉車時只得3位乘客到角館,
車掌小姐仍然好落力講解,可惜我一句都聽不明>_<,
兩個小時的車程好快就過去,帶著滿意的心情離開。
相片眾多要分開2篇
遠山全是雲霧景色相當之美



上車啦,今次坐藍色車


列車駛進迷幻隧道

中途經過好多站

























列車可以打開窗拍攝,因是冬天,
留意如有其它乘客就不要打開窗


阿仁合車站






轉特急車到角館

12 則留言:

  1. 這些圖片很有韻味,像仙境也像夢境,很賞心悅目,謝謝你的分享啊!
    也預祝你雞年進步,事事亨通!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣啦,可以和大家分享我的旅程我重開心,祝雞年新年快樂﹗龍馬精神﹗

      刪除
  2. 霧景好靚呀!
    新年快樂,萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無左雪景,有霧景都好吾錯,我都祝你雞年新年快樂﹗工作順利﹗心想事成﹗

      刪除
  3. 新年快樂,第三張影得好有意境!👏👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,我都祝雞年身體健康﹗工作順利﹗心想事成﹗

      刪除
  4. 秋田內陸線好靚,今日電視都有介紹,好想去呢道~

    回覆刪除
    回覆
    1. 計劃去啦﹗我都去左兩次啦﹗是甚麼電視節目介紹?

      刪除
    2. 計劃緊啦@@ 係Go Japan介紹~

      刪除
  5. 好靚呀, 好似仙景呀真係!

    回覆刪除