2017年1月4日星期三

2016東北賞雪紅葉之旅 - Day 1-2 青森淺蟲溫泉鄉

2016年12月3日晴天
最近青森市的溫泉是淺蟲溫泉,
由青森市坐JR青森鐵道20分鐘左右就到,
被喻為青森最清幽靜的溫泉街,
仍保有渡假風格的飯店及古老優美的溫泉街風情,
溫泉街好細,又無乜商店開,
就步行到海濱看看風景,就回旅館。







JR青森鐵道吉祥物







 溫泉街小店沒有開
 在車站外面有足湯









 淺蟲車站
 在車站外有一條行人天橋可通到海邊
 天橋下是行車道
 前面這座就是我入住的旅館,在房內可以看夕陽



 淺蟲最出名的魚生丼飯店,一碗有33片魚生,
朋友極力推薦,但我根本食吾到咁多魚生,放棄了



 夏天來可以游水








 淺蟲有好多溫泉旅館





 天朗氣清可以望到青森市


淺蟲的地標



 其中一間出名的旅館屒已館,好日式
午餐在車站對面的市場小店,
咖喱飯沒有料,但味道是可以的

11 則留言:

  1. 要避世,不被打擾,這裡似乎是個好地方。但是,會不會沒有什麼地方遊玩,太靜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個到有個海灘,夏天來可以遊水及釣魚,重有一條行山徑,但因我去的季節吾適合,我就無去行到,但純是去渡假浸溫泉,我就覺得吾錯,在溫泉旅館頂樓可以浸住溫泉賞日落。

      刪除
  2. 嘩,好靜呀,冇人...夜晚靜到耳朵有d唔慣...哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 閒日去邊到好靚,之後我去山形藏王,架覽車只有我倆個人,秋田內陸鐵路又是只得幾個人真爽,溫泉旅館都多人架,但吾會嘈。

      刪除
    2. 我都係在旅館浸溫泉,都多人架,佢地講話都係細細聲,唔會影響他人.

      刪除
  3. 呢度好似好舒服咁喎~無咩人~~~
    個咖哩飯望落唔錯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都吾知個咖喱飯是無料,需然只得少少疏菜,但都好好味,閒人去無乜人好寧靜,之後我去山形藏王,架覽車只有我倆個人,秋田內陸鐵路又是只得幾個人真爽。

      刪除
  4. 33片咁多,兩個人食就差唔多~
    望海逛海好C服

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,朋友去過講我知有好多好多片魚生極之推薦,但我和同伴都不是太喜歡魚生,所以就吾食啦,個海灘行得好舒服,不過側邊是條車路,有時有重型車輛行過架﹗

      刪除
  5. 望出海上那個島很特別,像個飯團呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個島名『湯ノ島』是淺蟲溫泉的地標

      刪除