2013年12月11日星期三

沙巴- 浮潛

沙巴陽光與海灘,當然要玩水上活動,遊水曬太陽是指定動作,浮潛亦不錯,第二天已去了雙島遊,可惜水不是太清,玩浮潛只見到好少好少魚,真有點失望,在入住的酒店岸邊可以見到好多魚,估吾到在小沙灘,竟然見到無數的魚羣,有熱情的住客給我麵包喂魚,嘩﹗魚魚不停的遊來我身邊,於是連續兩天的早上都去玩,實在太開心啦﹗










一放入麵包,魚羣就即刻遊過來












在水中















25 則留言:

  1. 咦!!! 一接發佈就唔見咗? 這是你的設定嗎?

    回覆刪除
  2. 又見到喇! 好奇啊??? 先前說: 玩浮潛喺最開心o架! 謝謝分享!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 全靠我手上的麵包,吸引到咁多魚,我初時無麵包無魚架﹗

      刪除
  4. 哇))))) 真係勁多魚呀....密質質^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一放啲麵包落去,啲魚好似著了魔,係咁追過來,可能太肚餓,啲魚咬我呀﹗

      刪除
  5. 都影到好多魚WO~~~勁~~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 見到咁多魚在身邊,我緊係開心啦﹗

      刪除
  7. Bonnie,好過去MGM 酒店多多聲.

    回覆刪除
  8. 在水中拍攝?用甚麼相機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 文心,你去下列睇睇我是用這個相機及防水套,相機套了防水套,仍有少少空位,所以鏡頭伸出时就吾好,會出現有個圖圈黑影

      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2013/09/blog-post_19.html#more

      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2013/10/blog-post_28.html

      刪除
  9. 咕碌媽 : 我都好鐘意餵魚魚 , 餵遲啲都比佢哋咬損 , 唔知你有無試過呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,我放啲麵包時,魚魚可能好肚餓,咬左我一啖﹗

      刪除
  10. 碧海藍天...一點沒錯! 好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左幾天,日日都咁好天,現得好開心﹗

      刪除
  11. 回覆
    1. 嘻嘻,我當時見到都好震撼,未試過有咁多魚包圍我自己﹗

      刪除
  12. 嘩~魚群,影得好好喎!.夏天的水底世界是精彩的..........開始愛(夏天)嗎!...Bonnie!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意夏天,陽光與海灘,不過我吾識游水,所以好多水上活動只可以得個睇字﹗

      刪除
    2. 去啲無咁深水地方&攞住水泡未得囉!....

      刪除