2013年12月30日星期一

Monchhichi陪我去影相 - 生日海洋公園遊

生日勉費遊海洋公園,是香港人的優惠,我今年生日亦去領取這個優惠,已經連續兩年生日都入園,今年只入去半天,就由Monchhichi陪我一齊去玩囉﹗







monchhichi第一次件入園,當然要影張合照

食物味道一般

















好幸運可以見到安安









熊貓館下雪啦


































55 則留言:

  1. 祝Bon Bon 生日快樂 , 身體健康 !!

    回覆刪除
  2. 生日快樂^^
    今年生日我都有去海洋公園,真係一個好地方~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人的優惠大家都要去領取,新年快樂﹗

      刪除
  3. 亂拋垃圾的雙眼仍記得廣告中廸寶娜摩亞.......

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝亞飛的祝福﹗,新年快樂﹗

      刪除
  5. Bon Bon 生日快樂 ar, 見到你張相有雪落, 好靚ar.

    回覆刪除
  6. 生日快樂! 心想事成! 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Kumchai的祝福﹗,新年快樂﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝失魂貓的祝福﹗,新年快樂﹗

      刪除
  8. 很久沒去海馬公園了....好中意那「老香港」的部份!
    12月生日! 好呀! 天天快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝祝福﹗,我比較喜歡冰極館,新年快樂﹗

      刪除
  9. 羊羊 , 祝你生日快樂 , 今年有 Monchhichi 陪你過 , 一定玩得好happy 呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝圓咕碌的祝福,Monchhichi重開心過我,佢影了好多相,我只影了兩張相﹗

      刪除
  10. 祝妳每時每刻都充滿歡樂~似陽光普照鮮花綻放~夢想甜美可達成~生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝andy的祝福,只要身體健康,才可以上山下海玩過夠,新年快樂﹗

      刪除
  11. 補祝生日快樂!並賀新年進歩、身心康泰!

    回覆刪除
  12. 補祝崩崩生日快樂,順祝崩崩合皮扭耳牙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝PIN哥的祝福,你去完韓國旅行,好玩嗎?有無手信(相)先?

      刪除
    2. 梗係有,.....第一天影咗廿幾張相,連埋部DC留在韓國雪地裡!哈哈哈.....

      刪除
    3. 嘩﹗你咁重手相機都吾要^_^你緊係想買過部新啦﹗

      刪除
  13. 哈~我的相機背囊也掛上了Monchhichi,可謂經常陪我上山下海。
    補祝生日快樂﹗Happy New Year!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又是Monchhichi的粉絲,佢陪我去了好多地方,謝謝文心的祝福,新年快樂﹗

      刪除
  14. 謝謝分享!..✫¸.•°*”祝您˜˜”*°•.✫ 新年快樂 2014
    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。
    /▌*˛˚ ░H░A░P░P░Y░ - ░N░E░W░ - ░Y░E░A░R░ ˚ ✰* ★
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ " ✰ ✿ ✫

    回覆刪除
  15. BONNIE~祝妳2014年好運連連~夢想可成真. Happy New Year~

    回覆刪除
  16. 前年我也享用免費門票,特別開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是香港人的優惠,當然要去領取,吾使錢更加開心﹗

      刪除
  17. 生日快樂!新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  18. 生日免費遊海洋公園真開心!d動物好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是香港人的優惠,當然要去領取,吾使錢更加開心﹗

      刪除
  19. Bon Bon祝妳新的一年,開心快樂,放開心懷,享受生活,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靜靜的祝福,2014年大家都開開心心,身體健康﹗

      刪除
  20. 回覆
    1. 小MON可愛呀,謝謝carmen的祝福﹗

      刪除
  21. 羊羊,對你講番一句"生日快樂", 好野喎,冇強人入鏡, 勁:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都吾知幾多強國人,我影近鏡影吾到﹗謝謝祝蝠﹗

      刪除
  22. 生日快樂呀!
    去海洋公園拍照,人多擁擠,很大挑戰啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多強國人,影相時大家相就沒問題﹗謝謝博樂的祝賀﹗

      刪除
  23. 新年進步,你的公仔好可愛呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還有另一隻金啡色的monchhichi都咁可愛﹗

      刪除
  24. 甘好.去海洋公園.舊年有去.今年仲未.

    回覆刪除