2014年12月31日星期三

2014年回顧

2014年快要過去,今年要寫大事回顧,因為2014年經歷了好多個人生不愉快事,
1月家父仙遊,大腸癌末期擴散到腹腔,慶幸是父親走時,沒有多大痛苦,要多謝律敦治的醫護人員,為我父親最後走時的照顧,農曆年全家都懷着沉痛的心情,因新年期間,好多親朋戚友都好怕到殯儀館,講明不會到來,幸好細佬好多同事及部份親友到來送父親最後一程,這樣才未致於場面冷清,人要居所連仙人的靈灰安置都是大問題,好好彩等到九月,就有好消息抽中啦,呀爸終於有新屋住啦,在毫無預兆下,旅行回來就接到無程雞,公司要顯散,近來幾月身體多了好多毛病,還要做物理治療,幾個月過去進展緩慢,希望新的一年身體健康,病魔快遠離我,開心事是2014去了幾次旅行,星加坡及檳城及幾次的短線遊,十二月是我最開心的月份,生日及周年記念,去了兩次短線遊,好友又為我慶祝生日,我都好耐無影過我最愛的日落,希望2015年可以影多啲,新的一年,我是充滿希望,樣樣都順順利利,心情開朗,身體健康我就如願足以﹗

用我最愛的日落相,作為這篇的大相



美麗的新加坡日落

檳城璧畫

43 則留言:

  1. Bonnie Ho新年快樂亦祝心想事成

    回覆刪除
  2. Happy New Year!!! 祝你新一年身體健康, 每一天都開開心心地渡過 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體健康最重要,有健康才可以吃喝玩樂,謝謝你呀﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. Betty,新年快樂,由年頭開心到年尾﹗

      刪除
  4. 我老父亦喺年中癌病離世,可幸佢亦無太大痛苦
    大家努力以回報家人(≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,要對家人更加好,新年快樂﹗

      刪除
  5. Happy New year!豐盛的一年!

    回覆刪除
    回覆
    1. Grace,新年快樂﹗繼續去多啲日本旅行﹗^_^

      刪除
  6. 祝你2015年病魔遠離, 身體健康, 開心快活!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀,新的一年,大家都事事順利,身體健康﹗

      刪除
  7. 祝您身體健康! 去年失意已過、今年一定事事順心的 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 新的一年新的希望,祝大家身體健康,開心每一天﹗

      刪除
  8. 家母都是大腸癌返左天堂....癌症真可惡....
    她用自身教我學識注重健康, 注意飲食、作息同情緒..
    無病無痛係最幸福的! 大家都要保重啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 癌症真是好可惡,我們都有可能遺傳大腸癌基因,要注意健康呀,身體健康才可以開心地過每一天,祝安好﹗

      刪除
    2. 是的, 可能會有遺傳, 在40歲過後要定期做檢查, 不過生死有命, 我只求不要生病得那麼辛苦, 不要別人照顧我這麼久, 最好就可以在睡夢中走, 就最幸福了! 雖然很怕死, 但又期待和家母團聚的一天, 唯有等上天安排!

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝你支持,新的一年,祝你和家人開開心心﹗

      刪除
  10. 祝新年快樂.... 2015 是快樂的一年....凡事順利.... :-)

    回覆刪除
  11. BON BON, 對我來說, 2014 都係唔好嘅一年, 我身體同樣差了, 教水事業亦冇以往咁順利, 工作又游浸在是非圈中....不過....所有事已成過去, 小游祝你在新一年...身體強壯健康, 工作開心愉快, 生活無憂無慮..

    回覆刪除
    回覆
    1. 新的一年,大家都事事順利,是非遠離你,樣樣都開開心心﹗

      刪除
  12. 回覆
    1. 今年大家都咁好,開開心心每一天﹗

      刪除
  13. 2014年我同你嘅際遇好相似 , 希望2015年好運來 , 身體健康 , 平安是福呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,2015年是新的開始,樣樣都順順利利,開心每一天﹗

      刪除
  14. 祝你身體健康!!!!2015年會開開心心!!!!
    加油!!!身體會快快好起來~
    可以常常影你最拿手的日落照~

    回覆刪除
    回覆
    1. 2015年新的開始,樣樣都順順利利,繼續影我最愛的日落,你就繼續去旅行﹗

      刪除
    2. 好的好的~~~~~我都希望我同你都身體好健康..
      因為我有時覺得我都好弱雞~~哈哈~~

      刪除
  15. 祝你新年快樂^^
    希望你係2015年事事順利,過一個快樂一年:D

    回覆刪除
  16. 腸癌,看來現在很....我媽工作的公司.都先後有幾位同事,因呢個病....
    在此祝你新一年萬事順利.新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 腸癌是癌症的第一,二號殺手,所以我們要注意身體健康,謝謝你的祝福﹗

      刪除
  17. 祝你事事如意。開心每天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Betty,大家都要身體健康,有健康的身體,才可以開心每一天﹗

      刪除
  18. Bon Bon,祝妳的一年開開心心,有健康的身體,搵到一份理想的工作.加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀,大家都要身體健康呀﹗

      刪除