2015年1月7日星期三

Monchhichi陪我去影相 - 五日四夜好玩新加坡

一連五天的星加坡之旅已寫完,
是時候要來一個總結,
就由Monchhichi再為大家,
重搵多一次這次好玩自由行,
每一天都是吃喝玩樂,
新加坡給我好好的印像,
加坡我會再來的﹗

香港人每次出外旅行都喜歡打咭,Monchhichi亦不例外,今次選坐國泰CX691,八點多就起飛
                                       


八點多就起飛,未天光就坐通宵機場巴士,車上好少人
還見到一個美麗火燒雲日出,滿天紅霞真的好美
我的寄倉行李,星加坡見
                                                 

時間早機場好少人

第一次出門旅行,我為Monchhichi細心打扮,還帶了相機去旅行
就在入境大堂側邊有一幅璧畫,是小朋友的傑作
                                 

入閘囉

閘口太遠要坐無人駕駛列車到閘口

我們就是坐這架國泰航機,臨近暑假有好多人帶同小朋友去新加坡玩,機上有好多小朋友

開始起飛啦,重見到彩虹
好美的彩虹


monchhichi的專用企架,不可以帶上飛機,好難才可以坐到
                                                   
無乜特別的早餐

三個多小時左右就到達星加坡,入境大堂不是太多人
好快就入到境啦

好快就攞行李
攞完行李,當然第一時間攞番monchhichi的專用企架
每次旅行我都都帶晴天娃娃,晴天娃娃好落力,只有一天天陰陰,其餘都是天晴
國泰客機停在客運大樓T1,要坐單軌車到T2
                                           
 
T2客運站設計新,從這個指示到達MRT買車票,往後幾天我們都是坐地MRT出入,要買EZ-LINK,類似香港的八達通,S是新加坡貨幣,大約S1= HK$6.3
Mass Rapid Transit,簡稱:MRT(即是和香港地鐵一樣)

EZ-LINK(S$15,S$7是可用錢,S$3是按金,可退回,S$5是不可退的咭錢, EZ-LINK之後可以增值每次最少S$10, 但增值錢最後可退)
每張EZ-LINK有5年限期的    
            
MRT比香港的地鐵車廂大
                            
到了入住的酒店隔璧商場,見到都教授又要影合照啦
房間景觀都幾開揚,還可以見到獅子像及夜景

好快就辨理好入住手續
MRT站有時好少人
                                                 
去完China town就趕快到濱海灣花園(Gardens by the Bay),背後是金沙酒店
公園好大有好多美麗的花花
魔幻樹好高好高,日夜都咁靚
                                       
晚上到到了老爸刹吃串燒,老爸刹剛在6月份裝修完重開

第二天就到聖淘沙環球影城,影城前的商場空地
每個點都要拍照呀
                                          
園內食物價錢都幾貴,兩份漢堡包餐都要$200 ,味道好食



環球影城必要睇未來水世界,Monchhichi都要獨壩一個,我們坐半濕區

好好玩的THE LOST WORLD,排隊超過一小時,玩完對腳濕了好多,好彩著了涼腳,遊戲好好玩
由聖淘沙可以不用坐單軌車出去,有路行去怡豐城,在海濱長廊還見到一個美麗的日落
                                       
再見聖淘沙
亞坤最出名咖央多士及拉茶,多士好吃
在怡豐城大型超市買手信
                                             
                                           

新加坡出名叻沙,好吃
第三天一早到摩天輪,可能時間尚早,好少遊客,我們2人獨壩一個廂座,超開心,可以四圍行影相
                                   
亞坤是連鎖店,新加坡好多地方都有分店
聖淘沙沙灘,沒有想像中的美,是一個普通的沙灘
                                   
                                       

亞洲最南端的地方
沙灘上有人造滑水區,要玩當然要收費啦
雲霧林 Cloud Forest
非常之值得參觀,有好多植物及花卉
                                        



第四天漫遊海濱
魚尾獅象
                                   

雪糕三文治




新加坡植物園(Botanic Garden),有MRT直達公園門口,好方便_

公園面積十分大,我行四個半小時都未行完
園內有好幾個大草坪
                                           





                                      


 

蘭花品種十分多,這款顏色近乎黑灰色,非常之特別
 

植物園的官方網站內的標示相片位置是這個亭

第五天,到了如切舊區參觀,好吃的蛋餅



是時候回和港啦

樟宜機場T1,有好多植物件裝飾

好貴的月餅



斑蘭蛋糕是新加坡好出名的,好多遊客走時都買來作手信,我都買左兩個,味道好香


無乜特別的晚餐
                                            
玩左幾日,Monchhichi的腳仔都變黑,回來要大清潔

返到香港啦﹗
                                                                         完












































20 則留言:

  1. 我上個月去。好好玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡吾錯呀,需然洗費都吾平,但係都值架,一陣過去捧你場﹗

      刪除
  2. 我未去過新加坡,在此先跟你行一轉先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,好多人都話新加坡好悶,以前就好悶,這幾年新加坡多了好多景點,一點都不覺悶,不過好多入場門票就好貴啦,我都是簡選想去的景點,最值得去是植物園,勉費的,如果香港可以有一個咁大的公園就好啦﹗

      刪除
  3. 很精彩的一篇....好像帶我行了一轉獅城...
    旅行還是比較喜歡觀光一下, 嘗美食反而只是次要

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是我幾天的行程,謝謝你的讚賞,我其實喜歡觀光及影相,但係吾係個個地方都有咁多嘢影,只好隨心隨意,這樣更加享受旅程﹗

      刪除
  4. 我都覺得新加坡值得去......

    回覆刪除
  5. Monchhichi好得意呀~~~~你好好呀同佢影左咁多相~~~~
    仲食左咁多野~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Monchhichi是非常之得意可愛,佢話晒第一次坐飛機去旅行,當然要影番多啲相留念啦﹗

      刪除
    2. 咁呀你記得下次去旅行帶多d佢去喇~~~我哥d公仔成日影完機場就無再出黎架喇~~
      我都自覺對佢地唔住~~wakakakakaka~

      刪除
  6. 同Monchhichi影左好多靚相! 佢一定玩得好開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Monchhichi佢話晒第一次坐飛機去旅行,當然要影番多啲相留念啦,佢開心時我重更加開心﹗

      刪除
  7. Monchhichi好上鏡呀! 多謝咩細回顧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣啦,Monchhichi真的好上鏡﹗\

      刪除
  8. 原來Monchhichi係第一次坐飛機去旅行,唔怪得佢咁開心影咁多相啦,哈哈 :D
    希望下次Monchhichi帶我地去見認更多唔同地方啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次去旅行個個都開心架^_^Monchhichi去完星加坡,重去過檳城、又返過幾次國內,好快又上載﹗

      刪除
  9. 原來都教授响星咖坡都出名 , 卡卡 ~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都教授代言的行李箱,全世界都有分店,都教受在亞洲名氣超高﹗

      刪除
  10. 著皮草去新加坡熱咗D喎。由頭到尾得一套衫, 乜咁慳家呀!

    回覆刪除