2014年12月26日星期五

My Birthday dinner - 食、食、食 - 臥龍莊精品川菜館、Sense Dessert Cafe

又到食、食、食十二之星生日飯局我啦,
面好友們提議食川菜,臥龍莊位於佐敦,
菜館面積都算大,
枱與枱之間有空位,坐得幾舒服,
除了川菜還有其他地方菜,味道好吾錯,
飽餐一頓好友再提議吃甜品,
Sense Dessert Cafe 甜品好吾錯,
老闆得知有人客生日,
什果窩夫的生果比平時多左,窩夫好好味,
這樣又過了一過超開心的生日飯局﹗
                                                     







前菜

麻辣豬耳,好好食


菠蘿牛肉

酸菜魚窩,酸味剛剛好

欖菜蜜味骨,最好味


客家豆腐

碌鵝,好好食

桂花蜜棧蕃茄,是送的甜品


Sense desert cafe

好似泥,實際是食得架








份子雪糕

多謝Linda送給我
                                                        

22 則留言:

  1. 祝Bonnie生日快樂 , 身體健康 !!

    回覆刪除
  2. Merry Xmas ^^ & 生日超級快樂 ^^
    老闆真係有人情味送多一件
    臥龍莊好多人都讚好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 評語好吾錯,可以再去呀,老闆好識做,這樣食客是會再來幫襯的,謝謝殷師奶的祝賀﹗

      刪除
  3. ~生日快樂+聖誕快樂~
    好豐富既一餐喔 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常之吾錯的食物,豐富又美味,新年快樂﹗

      刪除
  4. 生日快樂!
    生日最好的節目就是跟朋友食食食!!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 良朋共敍開心又愉快,新年快樂﹗

      刪除
  5. 生日快樂…BonBon, all the best in coming year!
    另外…我想問吓你,如果blogspot 裏的相簿爆左可以點做呀,我宜加upload 唔到相唔可以繼續寫落去 (⊙o⊙?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小遊的祝福,新年快樂﹗無理由相薄會爆?你有冇縮細相片上載到相薄?我由上年開blog到現在,放了三仟多張相都沒問題﹗

      刪除
  6. 生日快樂^_^
    臥龍莊真係唔錯呢,食過幾次仍然keep到水準

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都去過,我都會再介紹朋友去呀﹗謝謝你呀﹗

      刪除
  7. 祝妳新一年洋洋得意,神氣十足,開開心心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Andy,身體健康人都開心啲,我都祝你一家人開開心心﹗

      刪除