2013年11月30日星期六

Hello Kitty & Friends朗豪坊

今年好多商場用卡通人物作裝飾,繼東港城後,另一重頭戲就是朗豪坊俄羅斯Hello Kitty ,第一天去到,原來未對外開放,只限某些人才可入場,所以我只好在場外影影,其實只有Hello Kitty & Friends,吸引力當然無monchhichi咁大啦﹗

































37 則留言:

  1. 好靚, 真的不錯啊! 今年我冇份拍喇! 靠睇你的分享, 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多商場都好有特式,這個都吾錯,不用客氣﹗

      刪除
  2. 原來未開放...遲的一定很多人了

    回覆刪除
  3. 每年呢個商場都吸引唔少人去影聖誕相,今年一定都唔例外呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期去多人到不得了,還是閒日去好啲﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 好多商場的聖誕裝飾都好靚,這個聖誕好忙啦﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋都好忙去各大商場影燈飾﹗

      刪除
  6. 琴日我都去左睇,不過人太多,想睇清楚少少都唔得><

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期去一定多人,最好閒日去﹗

      刪除
  7. 無錯! monchhichi那個有誠意d呀!

    回覆刪除
  8. 今年真喺大多以卡通做聖誕主題,
    其中老尖大場以迪士尼,旺角妳去哩個就日本經典,
    大家都好靚 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜愛卡通人物的我,聖誕好忙呀,要去各大商場睇睇得意可愛的裝飾,尖沙咀這個未去,要搵日去睇睇﹗

      刪除
  9. Bonnie, Hello Kitty 迷肯定的開心.

    回覆刪除
  10. xo d眼神真係衰到呢^^
    哩度靚過好多地方

    回覆刪除
  11. 你咩時間去, 可以咁少人嘅 ? 另外....Bonnie 你之前是否去過哈爾濱, 我嚟緊會一月頭去, 目的係想影冰雕, 你可給我少少意見嗎 ? 在咁凍地方有咩要注意, 同埋d野啱食嗎 ? 我要調教咩模式去影雪同冰雕呢 ? 謝謝你的意見 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是開幕第一天,這天原來未公開開放,全部有圍欄圍住不可入內,只好在外圍影影,所以咪影到無人,哈爾濱我去過幾次啦,我覺得一世人要去一次哈爾濱,去感受吓零下二,三十度的氣溫,冰雪大世界主要睇冰雕及冰燈,太陽島主要睇雪雕,兩個都好值得去,咁凍影相其實好吾方便,要帶備多舊後備電,因咁凍電力消耗極大,電量能只及平時的一半,舊電吾好放在背包內,一定要放在你著個羽絨內,這樣夠電就吾怕凍啦,我用單反每影完相都用羽絨遮住佢,不過有時都吾記得,好似平時影相咁掛在胸前,我部機無問題,無凍壞到,還要你要做好自身保溫,最好著綿鞋,可以上到哈爾濱才買,幾拾到百多完都有,要買高桶形,著左真係吾同架,再加多對鞋墊,著對排汗襪打底,再著多對羊毛襪,就可以頂耐啲,不過夜晚入去冰雪大世界睇冰燈,好似走入個天然大雪框咁,凍上加凍,就算更充足的保暖,都只會頂到兩,三個鐘,你要睇自己情況,影雪景好難影,雪又反光,曝光補償要加,我只+0.3或+0.7或0+1,吾加啲雪會灰,有時加得太多又過白到反光,所以你影相要睇效果,有些相機有雪景模式就最好,吾使煩,你是自由行?跟團﹗?

      刪除
    2. 謝謝你的保貴意見,為左今次旅程可影到靚相,我買左部Canon100D, 但我從來未用過單反,咩都唔識,在咁短時間我可以點樣學識用單反呢? 我真的渴望影d 相有你的一半咁靚都心滿意足,我宜加跟機一舊原庄電加一舊普通電夠用嗎? 我苦腦緊有冇d 手套夠薄夠暖可以方便我拎相機,我今次跟團,我參加新華東北3 省 7 天,仲有d 咩我要注意㗎, 如果我張部相機放入相機袋,放暖包在裏面可以keep 到嗎? Bonnie, 我真係要多多向你學習攝影,有機會的話都想跟你出去影吓相(>﹏<)

      刪除
    3. 小遊,下面網址好有用給你參考,首先你要熟識相機主要幾項功能,即是下列提到的第一項,如未能在短時間內學習到,就用相機Auto,即是你不用煩比光圈,快門等等,全部自動,你只要案個制就影到,兩舊電都可以掛,因我吾知100D食吾食電,保險就3舊,如有朋友借同型號的電就最好啦,但係買多舊又吾值抵呀,因你要相影相,要戴兩對手套,內裏要戴一對薄的fleece手套,外面戴一對厚手套,只戴厚按制吾方便,如薄手套去行山用品店買,有平有貴,百多二日元到,張部相機放入相機袋,放暖包在裏面可以架,最重要是影完相入室內前,必須要將相機放回在袋內,吾好掛住頸咁入內,一冷一熱部相機會有霧氣,好耐都消散,入到至內又吾好第一時攞相機出來,等佢在袋內適應吓先﹗
      http://www.fotobeginner.com/6021/5-tips-for-better-photos/

      刪除
    4. 旅遊裝備

      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2009/01/blog-post_15.html

      刪除
    5. 冰雪大世界

      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2009/03/2512009.html

      刪除
    6. 謝謝你呀Bonnie, 我會研究吓

      刪除
  12. 有個好大的大口仔呀,因為佢我一定會去影下,好開心呀!!!!!

    回覆刪除