2013年11月2日星期六

沙巴 - 第二天海濱日落、佑記肉骨茶

2013年9月20日晴天
還未到日落時間,就在市中心內行逛逛,找尋往後幾天想去的食店,舊城區內有好多網上人氣小店,好多間都好火爆,遊人不絕,到了差不多五點半左右,就行去海傍等影日落,今晚日落燒吾起,只有少少火燒雲,影完就行去今晚晚餐地方,好近行十分鐘就到,佑記肉骨茶只開下午四點到十一點,有幾款可選擇,味道無乜特別,不過記住吾好坐在戶外,個到有多好多雀仔,有好多雀屎中的機會好大,室內好多人枱又近又無冷氣,食完又一身汗,又要趕住回酒店休息,明天是悠閒的一天,游水矖太陽,爽呀﹗




小狗裝扮好吸引,原來是旅遊公司為了吸引遊客,等遊客影相,跟住就會問你們有無去邊到玩,再比張咭片你






市中心地標

對吾到焦,效果都好似吾錯
市中心五星級酒店,好方便,價錢我和我住的酒店差不多













28 則留言:

  1. 雖然火燒雲燒唔起,但黃昏景致仍然美麗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴黃昏景好靚,我每天都留了時間看日落﹗

      刪除
  2. 熱帶地方的黃昏份外美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴黃昏景好靚,我每天都留了時間看日落﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 沙巴黃昏景好靚,我每天都留了時間看日落﹗正呀

      刪除
  4. 日落幾時睇都係咁靚 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴黃昏景好靚,我每天都留了時間看日落﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 這間的肉骨茶麻麻地,第二日再去另一間正好多﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 沙巴是屬於馬來西亞,當然似啦﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 沙巴黃昏景好靚,我每天都留了時間看日落﹗

      刪除
  8. 用小狗做生招牌又真係幾有創意呢~!! 唔知個肉骨茶好唔好飲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係好特別,起碼吸引到你的注意,跟住和你傾計來sell行程,來得自然,個骨茶麻麻地,第二日再去另一間,正好多﹗

      刪除
  9. 係 lor 用狗狗來做生招牌 , 真係幾唔錯 bor , 起碼會引到 d 人停低睇下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係好特別,起碼吸引到你的注意,跟住和你傾計來sell行程,來得自然﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 這個骨茶麻麻地,第二日再去另一間,有好重的當歸味及胡椒味正好多﹗

      刪除
  11. 我喜歡這種不是深色的肉骨茶

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個肉骨茶味淡淡的,我反而喜歡濃味一點,第二日再去另一間,有好重的當歸味及胡椒味正好多﹗

      刪除