2013年11月5日星期二

沙巴 - 第三天游水、怡豐喇沙、訊號山(上)

9月21日
昨天玩過浮潛,今天節目就留在酒店游水矖大陽,中午出去吃個午餐,再到訊號山看看沙巴市中心全景,再回酒店游水,到了黃昏就影日落,沙巴每年雨季由10月-3月,相對來講8-9月雨量都比較少,這天就見識到變幻的天氣,早上仍有少少陽光,點之突然風雲變色,逛風大雨約一小時,之後又陽光普照,真估不到來得快走得更快﹗
沙巴市區全景



早餐,好味的湯麵
此渡假區由兩間酒店組成,兩間酒店住客可以共用酒店設施

酒店有自家碼頭,可以在此坐船出海到外島玩

兩間酒店之間有一遊艇會相隔



共有四個泳池共用

有兩條迷你滑水梯

還有一個標準遊泳池

天色轉暗,短短半小時已逛風大雨,救生員即時吹起警號,示意泳客要離開水面有危險

響了警號必須要離開水面,只好避避雨


逛風大雨約半小時,雨勢開始細

對面仍然下大雨,灰矇矇一大片

這位朋友仔,見我影相就擺個甫士比我影






沙巴市中心好細
怡豐喇沙

怡豐雞煲飯,雞好滑,有咸粒,有飯焦,必吃

好多人要等一陣才有位


怡豐三寶

吉仔水好飲,吉仔是自家制
由怡豐出來,過了馬路,有一上山路口,約行二十分鐘,就可到達訊號山







由訊號山有一小徑直達山下,不用8分鐘就到山下


話咁快就到山腳

回望訊號山





行完訊號山太熱啦,又去富源飲冰凍的拉茶

23 則留言:

  1. Sabah food is delicious. I like it.

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴海鮮好新鮮,飯店煮的款式和我們香港有少少不同,不個價錢就不算平,和西貢差不多﹗

      刪除
  2. 喇沙一定好好味,睇見都想食呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間喇沙有好重花生味及棷汁味,都算吾錯,不過我第二日再去另一間重正呀﹗

      刪除
  3. 看見喇沙流口水, 好想吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好回味,價錢不貴,只要二十港幣樓下,食得過﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 這間喇沙有好重花生味及椰汁味,都算吾錯,不過我第二日再去另一間重正呀﹗

      刪除
  5. 自由行又幾好,
    鍾意去邊就去邊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好大自由度,今日想去邊就去邊,正呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 間酒店吾設備吾錯,不過舊左少少,原先訂的香格里拉重正,石過我太遲訂吾到﹗

      刪除
  7. 你好, 來探你喇? 我個blog終於都自己搬好哂喇! 希望到時唔會冇哂啦!
    這裡真的好直得一去再去! 謝謝你的分享!

    回覆刪除
  8. Bonnie,本想聖誕去沙巴自由行,點知全部滿哂.唯有去莽山.

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕節咁旺,想自由行,起碼三,四個月計劃,沙巴雨季是10月-下年3月左右,聖誕去落雨機會好大,個段時間甚麼都貴,留待淡季去抵呀,莽山我未去過,等睇你的相﹗

      刪除
  9. 嘩!..個遊艇灣靚到!~個游泳池靚到!...呢啲未叫做度假囉!........正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,今次我選酒店,首選要有靚泳池﹗

      刪除