2013年11月24日星期日

沙巴 - 第四天日落、華興海鮮

2013年9月22日晴天
這天是我來到沙巴最好天氣的一天,藍天白雲沒有煙霞,天氣十分熱,最適合游水矖太陽,這天全天留在酒店享用設施,早上到了Magellan那邊海灘那邊玩浮潛,見到好多魚魚,下午就到Pacific泳池游水,日落時分又再到sunset bar影日落,位置那麼好,當然要入去飲番杯凍飲啦,飲杯可以都要幾十蚊港幣,影完放下器材出去食飯,由這裏坐的士到華興吃海鮮晚餐,這個夜市有幾間出名的海鮮店,坐位又多比又無咁迫,這餐的價錢和大茄來差不多,但係味道就好好多,讚呀﹗這天香港掛上8號風球,不知明天可會影響我回港,整晚在酒店上網,check check航班,知到明天可逾期回港,只是航班遲了三個鐘才起飛,這樣明天早上又可以再多一次浮潛﹗



黃昏時泳池金光閃閃









好多人到來飲嘢看日落









落了腳架當然要拍拍酒店夜景






胡椒炒蟹好好味

好好飲的吉仔冰

雞翼需然黑左啲,但係就好好味

奶油老虎蝦

清甜的椰子布甸







26 則留言:

  1. 華興海鮮樓我都幫襯過,超正!

    回覆刪除
  2. 最LIKE FIRST 1 ^^ 若天氣好, 一定見到咸旦在水平線上消失 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咸旦在水平線上消失 ,可能是某一個季節,當天見到大大個咸蛋,不過比個島遮主﹗

      刪除
  3. 景靚相美,十分欣賞, 謝謝分享!!!

    回覆刪除
  4. 金光閃閃的陽光照在水上...好正

    回覆刪除
  5. 嘩!~瞓係到~望住日落美景感覺真係,,正~...
    海鮮餐~應該幾好味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐個位置是高腳椅,可以瞓係到睇日落個張椅,一早比人坐左啦,個海鮮真係超正,現在想起我都想食﹗

      刪除
  6. 夕陽醉了... 落霞醉了... 晚霞真的很醉人 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在沙巴5天,影了4天日落,還在最後一天回程,因飛機delay黃昏才由沙巴回港,都比我見到火燒雲的日落﹗

      刪除
  7. 黃昏金光閃閃好醉人呢!
    胡椒炒蟹看到也想吃!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在沙巴5天,影了4天日落,還在最後一天回程,因飛機delay黃昏才由沙巴回港,都比我見到火燒雲的日落﹗真係超開心,個蟹好好味,好值得試﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 我在沙巴5天,影了4天日落,還在最後一天回程,因飛機delay黃昏才由沙巴回港,都比我見到火燒雲的日落﹗真係超開心﹗

      刪除
  9. 有椰子樹的日落特別有渡假風情
    青檸酸梅冰真係堝超好飲

    回覆刪除
  10. 食完哩餐肥廿磅....哈哈哈.....
    陽光沙灘都係唔M我,12月去韓國呀,凍到僵!...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥廿確邊有咁勁呀,12月去韓國好玩,又可賞雪,重可以去濕平,呀嫂去實好開心啦﹗

      刪除
  11. 第一張相好正 , 睇完好relax 呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這問酒店需然舊左少少,但係設施非常多,游水矖太陽好relax﹗

      刪除
  12. N 年前曾經都在 KK 返工(調職),但都好多年無返過去,可能個邊嘅變化都好大囖~

    回覆刪除