2013年12月17日星期二

沙巴 - 小品

今次沙巴之旅大部份相片都已完成,還有部份不知怎樣分門別類,只好集中用小品形式介紹﹗
這天剛舉行馬拉松比賽,在房間又可以影


菲律賓市場在海邊,有好多食市及日出用市集

有好多海鮮

老處蝦大到好似手臂

有好多燒海鮮及雞翼



這檔的雞翼幾好味,價錢折合港3.75一隻



出海玩浮潛,一個防水袋是不可少的,在吉之島特價只需$120

沙巴每一熱點都有中國同胞

加入標題

富源茶室有wifi

沙巴旅遊局

巨形月餅作裝飾

沙巴出名的白咖啡


沙巴茶




買吾到山貓王榴槤月餅

特式酒店



沙巴市中心標誌

沙巴任何一個海邊都可看見日落

沙巴新型商場,有好多店舖及大型超市,超市買手信


我住的酒店走廊是中空設計,可透陽光

沙巴出名手信咖啡、胡椒、朱古力及肉骨茶

房間景觀開揚,是高爾夫球場


另一間酒外望

這間公司招待員工在此酒店住三天遊玩,員工去邊都著住件橙色衫

酒店露台


在香港見吾到克力架鐵罐裝

每天都可吃到豐富的早餐,好好味

坐在戶外吃早餐,有好多烏鴉飛來一齊吃早餐





早餐廳外望遊艇會




飛機航班遲了三個鐘,每人有hk40的餐卷,又去幫襯麥當當

機場手信店

機場好細



24 則留言:

  1. 很大自然唷
    與雀鳥共晉早餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥兒一見人離開餐桌,即刻飛去食枱上的食物,我坐在隔離枱,睇見都覺奇﹗

      刪除
  2. 好多好東西吃....的鮮魚燒燶了, 有的可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 個市場可以睇到當地居民的生活,不過衛生麻麻,所有燒海鮮無食到﹗

      刪除
  3. 我榴槤既我.....都唔敢試榴槤月餅
    雞亦好平呀....RM1.5,我你黃亞華要RM3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吾食榴槤非常擴拒這種味道,是買比媽媽試,燒雞好鬼平又好味﹗

      刪除
  4. 那間酒店的露台很有特色啊 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 三角形的露台幾特別,不過坐出去時好像和隔壁好近,不是太好﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 地道特式馬來食品試好多,幾有特式價錢又不貴﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 這是小部份,之前幾篇還有更多的沙巴美食介紹﹗

      刪除
  7. 好多美味海鮮!咁多烏鴉,有d驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裏衛生麻麻,海鮮只睇無食,還是去大的飯店比較有衛生,咁多烏鴉飛來吃早餐,我都覺得好驚訝﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 咁多烏鴉飛來吃早餐,我都覺得好驚訝

      刪除
  9. 你隻綠色手錶好型喎, 係沙巴買架??
    行到任何角落, 都有強人出現....唉.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻錶是在香港團購的,百多元抵戴,基本上全世界都有強國人出現﹗

      刪除
  10. 見到d魚好想食啊! 可是燒到咁樣有d嘥料呀!
    謝謝分享! 祝你聖誕快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是見到衛生麻麻,都無試到燒海鮮,我都祝你聖誕快樂﹗

      刪除
  11. 沙巴真係好多海鮮食 , 酒店環境唔錯 , 呢個旅程一定玩得好開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙巴海鮮好新鮮,不過價錢都吾平架,酒店有點舊啦,不過我亦覺得吾錯,幾天都玩得好開心﹗

      刪除