2017年1月31日星期二

Day3-4 秋田角館 - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月5日
在角館駅側邊的觀光案內所寄存了行李,
就步行往角館散策,因是淡季好多商店沒有開,
只有少量遊人,街道顯得冷冷清清,雨又下個不停,
於是提早吃午餐,試試秋田最出名的比內地雞。




秋田內陸鐵路駅前有兩個大木雕,側邊是觀光案內所





街上可以影到無人








櫻花河川







JR角館駅





比內地雞親之丼,太多蛋汁雞肉無乜味道,蕎麥麵普通

7 則留言:

  1. 日本東北真喺好凍,
    近日仲大風大雪,
    交通大混亂,
    秋田的確鄉郊,好寧靜喎,
    妳日文一定好好,見好溝通無難度
    我麻麻日本的親子丼,覺得味道太甜。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀﹗遊人好少,我見到最多人是我食午餐的地方,有10個人^_^

      刪除
  3. 回覆
    1. 角館旺季是春天賞櫻花,秋天賞紅葉,秋天我去過遊人真的好多﹗

      刪除
  4. 又凍又落雨真係冇乜mood行

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本我想睇白雪滿地的角館,奈何天氣弄人,原來這是下雪前的天氣,第二日我在銀山就見到落雪﹗

      刪除