2019年5月15日星期三

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 1 出發啦,大阪到著、和歌山 Dormy Inn Premium Wakayama Natural Hot Spring

有時間又可再寫blog,東歐遊記暫放下,先寫3月份的追櫻之旅。

2019年3月28日晴天
未天光就要出發,坐頭班車A12到機場,食個早餐就上機,因為麻疹大爆發,在機上全程戴上口罩都有點辛苦,不過機上好少人戴口罩喎>_<到了關西機場都不過兩點,過海關都好多人,差不多要成個鐘才可出辨理手續及取行李,因為要對換PASS,在機場排了不少間,就趕上巴士直達和歌山,因在機場用了不少時間,到了和歌山已五點多,原到和歌山城都要取消,就到Aeon Mall行街食飯,今晚入住和歌山駅前Dormy Inn Hotel,酒店早餐豐盛,不過這間酒店有太多香港人入住,到處都聽到廣東話,我不是歧視港人,但港人去到別的地方都要專重當地人,不要大大聲說話,差不多全個餐廳都聽到你講話,實在太嘈太討厭>_<

 Dormy Inn Premium Wakayama Natural Hot Spring
JPY 12547 (HKD870)

                                 出發啦,大阪我來啦



 早餐麻麻地好食


 麻疹大爆發,我同芝芝都要做足準備
今次有位妹妹一齊去旅行,校服妹妹是第一次旅行
機場大興土木

 整天都只吃過早餐,要補足體力,鹽味麵包夾雪糕
 坐南海電鐵到和歌山大學前駅行AEON MALL 
自助買票機
和歌山周邊最大型商場就是AEON MALL,我都是睇到小T的網誌介紹才知,晚餐味道普通,商場好大又無乜人行,食店更加少人,任何食店都不用排隊,八點多就好像要關門一樣水靜河飛
酒店大堂
房間設備
酒店有浴場,女湯要用密碼出入
酒店有消夜拉麵,幾好食
酒店有消夜拉麵
在AEON買的士多啤梨幾好食

 未天光出發,是時候要休息

 未天光出發,是時候要休息

 早餐豐盛



37 則留言:

  1. 有時香港人都好大聲架, 好討厭呢~

    回覆刪除
  2. 有時一大班人會不自覺講野大聲咗,要有自覺性先得:P

    回覆刪除
  3. 所以我都盡量唔揀熱門多香港人既酒店,有時情願住遠小小。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 唔係個個好似大小姐自駕遊, 可以住到老年咁遠:)

      刪除
    2. 我都是以方便為準,因為我吾識自駕﹗

      刪除
  4. 有夜鳴, 係唔係dormy inn?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有夜鳴???是dormy inn

      刪除
    2. 通常見到夜鳴個牌多數係 dormy inn, 有夜鳴即係果間 dormy inn (但並不是間間)有宵夜有免費麵食 :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 吾係又去,是3月底去的旅行,現在正式寫遊記呀^_^

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  7. 睇到呢篇又令我懷念喺大阪嘅日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大阪多嘢睇又多嘢食,你都快點寫遊記啦﹗你有好多人捧場﹗

      刪除
  8. 華~~又黎我最鐘意既日本遊記~
    哥個商場係幾少人行~~~哈哈~
    你哥間酒店幾好~仲有浴場~

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店有浴場是吸引之處,不過太多香港人入住,無下次,個商場好大幾好行,八點多已經好似關門一樣,可能假日就會多人。

      刪除
    2. 多人住又無咩所謂~不過唔好嘈就得~~~~~
      我覺得日本好多地方都好早收~大城市外~

      刪除
  9. 間酒店環境都不錯,十月份,我都是去大阪呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店太多香港人入住,無下次,大阪好多嘢睇又多嘢買,重有好多食店,你第一次去必定大有收獲,你會去幾多日呢﹗

      刪除
  10. AEON啲貨品平靚正,好抵﹗
    去到日本,我都受到當地人感染,說話會盡量細聲,不想應響別人的寧靜生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. AEON啲貨品平靚正,可惜我今次無買多行李KG,只是買了少量物品,係囉﹗去到人吔地方,要吾好咁大聲講嘢﹗

      刪除
  11. 酒店早餐好豐富
    我都係3.28日下午出發^^
    HK人不比大6人弱

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店有浴場及豐盛早餐是吸引之處,不過太多香港人入住,無下次,大家都是去差不多的點,等你的遊記﹗

      刪除
  12. 我只係遲你幾日飛,我都有D意外,機場帶口罩只佔少數…我直情帶埋消毒紙巾抹座位XD
    BTW,東京機場都好多人,好彩同行有小金魚,Staff邀請我地行優先通道,否則唔知排到幾時

    回覆刪除
    回覆
    1. 有小朋友重要比其它人更加需要消毒,有小朋友過關會快啲,正﹗

      刪除
  13. 酒店有拉麵宵夜...免費?
    日本吉之島同香港店,喺貨品上有大分別,
    日本酒店套餐一向到有水準,
    之前我老父去日本,
    最鍾意就係早餐有飯食,

    回覆刪除
    回覆
    1. Dormy Inn有勉費宵夜拉麵,好吸引,日本的吉之島貨品比香港更加多,我都好鍾意食日本的酒店早餐,食飯好有滿足感﹗

      刪除
  14. 有時香港人以為去到外國,就可以任意妄為,
    我有次聽電台節目
    有位香港太太係日本啲百貨公司做sales
    佢話有幾個香港人,喺佢做嘅百貨公司入面喺咁大聲講粗口,以為聽日本人唔識聽,就任意妄為,但係最慘係佢,因為啲日本同事知道佢都喺香港人識聽廣東話,就問佢究竟嗰幾個香港人講乜,佢好尷尬回話,佢地"問候"緊自己屋企人...

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為外國人吾識聽,就任意妄為,行為要不得﹗

      刪除
  15. 我都打算過到去日日狂食士多啤梨

    回覆刪除
  16. 好鐘意去酒店浴場,如果有浴場既話一定會去~
    酒店早餐好豐富丫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店浴場,正呀﹗早餐食飯好有滿足感,就算食個吉野家都好正﹗

      刪除
  17. 這麼豐盛的早餐,睇到令人心花怒放

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行可以放縱一啲,回到香港要節制^_^

      刪除