2017年6月28日星期三

2017賞雪賞櫻花 - 去後感、戰利品

2017賞雪賞櫻花之遊記已上載完畢,
今次旅程想見的都已全部見到,
山形藏王樹冰真是一生人要去看一次,
樹冰之多非常震撼,
藍天白雪下的銀山溫泉又真的好美,
第一次去日本賞河津櫻花,
櫻花之多又盛開,見到真是難得,
每次旅行都沒有安排刻意去購物,
多數都是買些手信及記念品,
山形縣我已來了兩次賞雪景,
下次到來是要賞秋色及櫻花。^_^






東京車站地下街餅店的馬卡龍,有試過吾係好甜,好食
包裝合好靚



呀信的故事出現過的木公仔,購自銀山溫泉
綠茶葉,購自河津櫻花祭
每次到日本必定買咖啡粉
支豆味百力支,幾好食

山形米
山形果醬



芝芝套和服好靚

多謝各位捧場


28 則留言:

  1. 原本去過一間好飲咖啡既地方,諗住走時買包咖啡粉,結果都係唔記得。

    回覆刪除
  2. 和服LOOK好CUTE AR, 我覺得露尾好搞笑呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是被這套和服吸引住,好靚﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 和服布料精美,芝芝著上更加可愛﹗

      刪除
  4. 華~都好多收獲喎~
    和服芝芝好靚女呀~~~~~~~
    我媽都好鐘意買米~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又黎睇多次芝芝套和服..好靚~~~

      刪除
    2. 嘻嘻﹗好多都會日本買米,如果我個喼再有多空位,還會買大包的米^_^多謝姐姐讚芝芝套衫靚﹗

      刪除
  5. 咁多戰利品,流哂口水

    回覆刪除
  6. 芝芝套新衫好靚
    日本咖啡好味嗎?次次見到D包裝好專業又靚,不過我又唔係好識飲~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是被套和服吸引,才會帶和服芝芝番香港,日本的咖啡比較無咁濃好合我的口味,而且包裝上有註明濃度、酸度、苦澀等等,我最怕酸的咖啡﹗

      刪除
  7. 好鍾意睇人哋的戰利品…哈哈
    第一張相中的小金魚好得意,是什麼?糖果?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去日本旅行多少都有收獲架,我今次買得算少啦,個條是鯛魚掛飾,。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我家有不同的芝芝,差不多每位都有衫著,和服芝芝吾可以換衫﹗

      刪除
  9. 又睇到靚景又有咁多戰利品,滿載而歸:D

    回覆刪除
  10. 超開心...手信真喺好多,
    我覺得日本餅食唔太甜都好少有,好特別支豆百力支,
    米妳都有帶返嚟...勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 日式和菓子就多數都甜,我就見到米奇盒好特別才買,支豆百力枝好好食﹗

      刪除
  11. 回覆
    1. 麻麻地多啦,我就比芝芝套和服吸引住,才帶芝芝回家﹗

      刪除