2017年6月5日星期一

Day 5 - 1 大雪後陽光普照的銀山溫泉 - 2017賞雪賞櫻花 -

2017年2月21日大雪後晴
食完早餐後,是時候執好行李退房,
還未到指定接送車時間,又下去溫泉街影影相,
這時雪已停了,開始有藍天白雲,這時雪顯得更加白,
又有藍天,在銀山溫泉街配上藍天白雪景色吸引力大加,充充逛完回到旅館就趕及接送車,
結束我兩天一夜的賞雪銀山溫泉之旅,
之後要大移動坐新幹線回東京
再轉JR東海道本線到熱海。


 旅館對出是厚厚積雪牆
 上面就是瀧見館
 下了一晚大雪,路上已舖滿厚雪




 這段路易行沒有冰

 有藍天,上面就是瀧見館,見到二樓是我入住其中一間房


























 芝芝認識了新朋友,小雞芝芝


 溫泉街地下仍有厚雪未掃




































12 則留言:

  1. 藍天+雪~正到暈
    btw~東北移到去熱海~真係坐到pat pat都痛~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好少見人甫士藍天白雪的銀山溫泉,又真係幾靚,大移動車程長都預左,PAT PAT少少痛啦^_^這樣才可趕及明天去河津賞花﹗

      刪除
  2. 睇完妳溫泉啲靚相,真喺要安排一次同太太去嘆下,
    慰勞一下佢辛苦照顧屋企多年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慰勞一下太太佢辛苦照顧屋企多年,你每年都同太太去歐洲都一樣呀,不過日本我又覺得好多嘢都好適合我,食呀,風景等等﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 藍天白雪銀山溫泉好少人甫士相,覺得好靚靚。

      刪除
  4. 又見到落雪景又見到藍天景好難得~
    我未見過雪加藍天>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 這兩次旅行,甚麼雪景天氣都見到,其中藍天銀山溫泉及藍天藏王樹冰,是我今次旅程兩個難忘的回憶﹗

      刪除