2017年6月2日星期五

木棉飛絮

2017年5月尾
過去數天大家經過空曠地方時,
迎面飄來如片片棉絮,又似是雪花紛飛遍地,
往年木棉開花後約1個月就會爆放一球球的棉絮,
但今年足足遲了兩個月,足以証明全球開始暖化,
連植物都被矇在鼓裡,棉絮一團團的在草地、
樹上、街角,甚致住在高層單位的住客,
都被棉絮進佔家中,
希望這情況快快完吧。








一大團團棉絮
路邊如是
棉絮包圍住植物


棉絮數量驚人






連芝芝睇見都嚇了一跳

馬路中央都有大量棉絮

棉絮多到吹起如雪花















有路人拾起棉絮內的種子擺回家種植






12 則留言:

  1. 最近拍什麽花都带点毛毛,好努氣呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾止拍攝,連出街及家裡都有棉絮呀﹗

      刪除
  2. 哈哈!近日真係去到邊都"雪"花紛飛呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之就5月雪,希望6月無怪事發生﹗

      刪除
  3. 之前完全唔知木棉樹係點,今年學識咗XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年是過往幾年最嚴重的棉絮﹗

      刪除
  4. 以前都無見過飄得咁厲害,不過我又幾鐘意喎,或者我無敏感,對我無影响啦,望着這景像以落雪,當然這不是好景像,世界氣候劇變,人類真的要小心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來今年雨水少及有風,所以木棉飄絮比往年嚴重,我都無鼻敏感對我又沒有影響,只是全球暖化開始一步一步影響到我們生活,希望我們要開始為地球做多點嘢﹗

      刪除
  5. 我都見好多鼻敏感人係咁打乞次啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 有鼻敏感人仕就係慘啦,出口要戴口罩,忍耐吓啦,這情況好快就完結。

      刪除
  6. 原本都幾靚,而家搞到好似變咗污染咁 @@

    回覆刪除