2017年6月1日星期四

迷人浪漫的黃金雨(阿勃勒)




阿勃勒,又稱黃金雨、豬腸豆、
金錬花、波斯皂莢等等
(學名:Cassia fistula、golden shower tree),
阿勃勒之名可能來自於另一花與其類似,
而易於混淆之植物金錬花之音譯,
是一種蘇木亞科的植物,
原產於南亞南部,從巴期斯場南部往東直印度及緬甸,
往南直到斯里蘭卡,以上資料是在維基百科找到,
香港種植黃金雨的地方不算多,除了沙田中央公園及大埔梅樹坑,
在柴灣近舊巴士廠亦有3,4棵,
剛好盛開又有陽光及藍天,嘩﹗估吾到又有靚花出現,
一串串的黃金雨掛在樹上,
非常之美麗。






 早三,四天去過花仍未全開


 這棵花又又密,只可惜葉一樣咁多


 昨天再去花已全開














 同場加映少量初開的鳯凰木




















15 則留言:

  1. 想唔到咁快又开花了,我也要找天去看看了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要去就要快,我上星期經過沙田中央公園已經有花但不是太多,明天開始下雨好幾天,希望對花無影響。

      刪除
  2. 很喜歡黃金雨,特別喜歡它的那種"黃",好鮮艷,幾年前在沙田中央公園及沙角邨附近影過。又再開花,想去影,未知有冇時間....

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好少地方有這種花,就算有都只是兩,三棵,有機會就去見吓,因為來緊個多星期都是下大雨,相信花好快落下 

      刪除
  3. 呢種花好少見,等我多啲留意周圍睇下有冇機會見到先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好少地方有這種花,已知沙田中央公園、大埔梅樹坑、柴灣及沙角村都有花,行開經過就睇睇,不過來緊個多星期期天氣吾好下大雨,相信到時花已謝了。

      刪除
  4. 落下公園無開得咁快和靚,遲多幾日去睇下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 未開可能捱到這幾天的大雨,如開左花就未必,因為天氣預報是逛風大雨﹗

      刪除
  5. 黃金雨,我都有影到,好燦爛啊!

    回覆刪除
  6. 黃金雨,我都有影到,好燦爛啊!

    回覆刪除
  7. 我都好鐘意喱種花,姿態好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有咁多人喜歡這種花,只是香港好少地方種值,如種多一點可觀性就大增。

      刪除