2017年6月4日星期日

Day 4 - 5瀧見館銀山溫泉 - 2017賞雪賞櫻花 -

2017年2月20,21日
今次銀山溫泉入住瀧見館,瀧見館位於山坡上遠離溫泉街,但有一斜路可以下去溫泉街,晚上亦有專車接送客人到溫泉街,看看充滿大正浪漫的古舊建築及夜景,瀧見館只有14間房,每間面積不算太大,全部單向望山景,旅館只有兩個室內溫泉池及兩個半露天溫泉池,當下起大雪時,雪花飄飄景色亦好不錯,我去過3次浸溫泉,都無人浸像自己包場一樣,真爽^_^夕食在房間吃,我來過銀山溫泉兩次,入住了銀山莊及瀧見館,我覺得銀山莊每樣都比瀧見館好,銀山莊服務細心,食物好味,溫泉池又大,房間又大,我原訂瀧見館日式榻榻米房,但竟然比左兩張床,相對來講房間就顯得空間感不足,榻榻米房有兩張椅面向窗戶,坐在這裡喝茶賞雪意景十足,但兩張床放了在窗一邊,另兩張椅就調轉了方向,這樣我就不喜歡,加上服務員送上房時,沒有詳細介紹,只作簡單介紹就離開,網上台灣人熱情推介瀧見館,各方面都說好,我就覺得不外如是。

瀧見館門口細細




從房間外望遠景
兩張床佔去房間窗戶一半景

兩張椅位置放在右邊,右邊又有櫃有點迫
夕食在房間,房間沒有浴室只有洗手間,
洗手間上有一支跌打酒
我入住二樓205室
第二天下雪
有時下雪好大
有時又下小雪

房間位於二樓,可以望到下溫泉街的斜路
第一天下雨,但路的兩傍有積雪
窗外欄杆滿是雪花





落咁大雪,兩位妹妹一齊賞雪



旅館大堂攞設



朝食都幾豐富

個豆腐窩好有豆香

旅館有雨傘及雨鞋供客人使用
二樓望下滿是厚雪




又下大雪,旅館對出全是厚厚積雪
有時大雪到連對面都看不清
早上已有人下去溫泉街
旅館有小小手信店,後面就是客房



旅館的大堂
夕食在房間







夕食
早餐有自助飲品及小量沙律漬物
由旅館落溫泉街要過斜路,有部份無咁斜的路已結冰,
行要小心,之後下山路有溫泉水流經,已防結冰
行約幾分鐘就到瀧見蕎麥麵館,在此下去就可以到溫泉街
有些路段都幾斜,如結冰真是好容易滑到

溫泉池幾次去都無人




小小的前台,有一位會說流利英語的服務員,
吾想攞行李行上二樓可以坐電梯
下了一晚雪就有冰掛

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 都靚架,但點都吾及我上一次住另一間的窗外景靚

      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2017/02/day4-4-2016.html

      刪除
  2. 睇足一日雪景,好靚呀!又大又小雪
    房間沒有浴室會好唔慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪景真是百看不厭,雪時大時小,浸住溫泉賞雪另有一番風味,房間沒有浴室現在對我來講又無問題喎,去大浴場一樣可以沖,如房間無廁所就真係十分不方便。

      刪除
  3. 其實我覺得只要住過咁上下次數的溫泉旅館~你就唔會覺得瀧見館是什麼一回事
    ~其實全個銀山溫泉D旅館除左藤屋硬體比較強~其他間間都只算係普通野(當然懷舊風係賣點)~
    不過如果俾我再去~我會繼續住番大街上D旅館~任何時間一打開窗就見到條街飄雪幾咁方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 大街個啲旅館好難訂到,我兩次都訂吾到,無錯,住過咁上下次數的溫泉旅館,開始會有要求

      刪除
    2. 宜家咁難訂? 我果時住昭和館~成間旅館得我地一組住客(汗)

      刪除
    3. 係呀﹗好多間都話無房,可能多數人都想住大街。

      刪除
  4. 由榻榻米變左床成個feel唔同晒:(
    睇雪住溫泉旅館日式榻榻米襯好多:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 個張床令到間房無左個FEEL,又令到間房細左﹗

      刪除
  5. 有時台灣d blog有讚冇彈真係會中伏,不過我o係facebook見有人話瀧見館超好人,可能你遇到個職員hea做

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有可能,不過總括我兩間都住過,無論環境、食物及溫泉,我都覺得銀山莊好啲﹗

      刪除
  6. Hello.銀山莊行去溫泉街大約要幾耐?thx~

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀山莊行去溫泉街大約10分鐘左右,多謝你到訪﹗

      http://sheepsheepsunset.blogspot.com/2017/02/day4-4-2016.html#more

      刪除
    2. http://sheepsheepsunset.blogspot.com/2017/02/day5-1-2016.html#more

      刪除